Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Haha :D

Eiku snadi remppa, mut ilman spermaista pierua. Seinien maalaus ja lattioiden vaihto. Materiaalit on kämpillä jo. 7:30 huomen aamusta tulee ammattimies. Ite kyllä juoksupoikailen huomisen.

Jaahas, toinen paketti mämmiä haettu! Sehän on ravintoarvoiltaan ihan ok kamaa ja massu tykkää kuidusta. Jos ei ota huomioon kaikkee sitä sokeria ja kevytkermaa, mitä kaadan päälle :nolo:

Tänään oli muuten euforinen hetki, kun join ekan kahvikupillisen pariin kuukauteen. Euforia lähinnä sen jälkeen pytyllisellä.

Olen iljettävä läski.

Ja mitähän tapahtuu kun on viikon vegasissa? Laihdun varmaan huomattavasti.

No onneksi tietää sen, että jenkkien sapuska/herkut on sitä perinteistä..näyttää hyvältä, ei maistu miltään.

saunassa käyty, mutta huomasin vasta lauteilla, että olut unohtui jääkaappiin

no, ensikeralla sitten

Olen iljettävä läski.

Ja mitähän tapahtuu kun on viikon vegasissa? Laihdun varmaan huomattavasti.

No onneksi tietää sen, että jenkkien sapuska/herkut on sitä perinteistä..näyttää hyvältä, ei maistu miltään.
Itseäni hieman jännittää mitä tapahtuu kun olen viikon Nürnbergissä seminaarimatkalla.

Back
Ylös Bottom