Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Äiti ripuloi, isä oksentaa. Montakohan tuntia itsellä armonaikaa jäljellä.

Ei kovinkaan kauaan illalla vessa on hyvä läheinen ystäväsi. Olin kerran eukon perheen jäsenen synttäreillä, jollakin vieraalla oli juuri muutama päivä sitten ollut vatsatauti. Samana päivänä varmaan pari tuntia juhlien jälkeen lensi ensimäiset laatat, sitten vietin pari ihanaa päivää.

Onneks oli jaffaa josta kovasti tykkään vatsataudissa, vaikka joku sanoisi että pahentaa vaan.

Ei kovinkaan kauaan illalla vessa on hyvä läheinen ystäväsi. Olin kerran eukon perheen jäsenen synttäreillä, jollakin vieraalla oli juuri muutama päivä sitten ollut vatsatauti. Samana päivänä varmaan pari tuntia juhlien jälkeen lensi ensimäiset laatat, sitten vietin pari ihanaa päivää.

Onneks oli jaffaa josta kovasti tykkään vatsataudissa, vaikka joku sanoisi että pahentaa vaan.
Viimeksi alko puolen päivän aikaan itellä, kun vastaava tilanne oli porukoilla, joten odotellaan vielä.

Sekuntikellolla saat tarkemman ajan mitattua.
Toivotaan tunteja.

Mä olen miettinyt tässä että meneekö kajsnan puhelut kotiin suunnilleen näin aina:
Moi äiti, mitä kuuluu?
- ihan hyvää paitti iskällä on taas ripulia
No voi itku, miten sun maha toimii?
- kakka pysyy hyvin sisällä mutta oksennusta kyllä tulee
No sillälailla, minä tulen sitten taas ensi viikolla, ehkä.

Parturia pitäisi harkita, mutta ajattelin mroomin sijasta käydä testaamassa dick jonhsonia vai onko kenelläkään kokemusta Jone's parturista?

Toisaalta tämä maaliskuu vaikuttaa olevan aika kylmä, että odottaisiko suosiolla kevääseen kun ollaan sopivasti plussan puolella jotta voisi kävellä ilman pipoa.

Nyt oli kyllä mennyt pohjamaali kaapissa jänskän näköiseksi. Maalasin sillä silti. Hauskaa odotella, tuleeko jotenkin erikoinen lopputulos ja taas uusi remppatarina jälkipolville kerrottavaksi!

Tässä odotellessa jännämaalin kuivumista voisinkin käydä klasulta hakemassa vähän lampunjohtoa. Sitten sähköhommiin. Hohoo, kun minä olen sähköhommissa, sekin on jänskää!

Kaari syttyi sittenkin tänään.
Tuli jopa pari ihan säädyllistä saumaa.
Loput sitten aika tehyn näköstä.

oli panopersantai, nusilauantai ja ny o nusitaimtussuntai... rrrrräyh.
En valita enkä retostele. Totean kainosti vain.

Back
Ylös Bottom