Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ois sitä voinut vaikka nukkuakkin näin lauantaina... perkele.
Toisaalta kun ylöskomento annetaan 0600 niin vois saada jotain aikaiseksikin... jos vaan viittis.

Mulla on vissiin noi samperin etelän siitinpölyt vaikuttanut kun vetänyt siistiä diettiä koko viikon ja naama on silti kuin olisi ryypännyt viikon ja syönyt kilon metwurstia, olo sellainen hieman flunssainen myös viikon verran mutta silti ei varsinaisesti kipeä.
Hauskintahan tässä on etten ole siitinpöly allerginen.

Mun remppaamaa kämppää kävi arvioimassa sukulaiselleen joku ammatikseen kämppiä kunnostava tyyppi, vähän oli ahdistavaa touhua. Ois ne sen silti halunneet ostaa, ei vaan kerennyt tarjousta tekemään.

Kympin hiihtolenkki kantohangilla. Nyt oli mukava hiihtää pitkin peltoja, mehtiä ja rantoja. Näin vielä ketunkin!
Tuo on kyllä erittäin mukavaa hommaa. Tänään pitäis sama. Ilman kettua.

Mutta just tajusin, että eisaat, nehän on aina vaan olemassa ennen auringon porotusta. Katotaan kerkiääkö, muuten sit latuja pitkin makkaraa paistaan.

No edes me emme ole niin lahjakkaita, että saisimme tuollaista vauriota aikaan tai edes peitettyä hiomalla tasoitteita vähän huonosti ja mitä nyt tässä on tullut mokailtua :LOL:

Mutta parasta on se itse tekemisessä että kun tekee itse niin samallahan sitä oppii. Ja niin sanotusti ammatilaistenkin jälki on välillä hieman hassua. Tai kuten joku täälläkin joskus sanoi "ammattilaisten"

Oli kerran yksi työmaa jossa oli duunareita jostain tuolta baltian maasta joillakin oli semmonen tapa tehdä työtä että joo ne oli nopeita, mutta samalla laatu oli hieman kärsinyt joskus myös listojen ja lattian välissä oli ainakin sentin rako, nauhotukset paistoi läpi jne eli oikein näkyi seinästä mihin on vedetty saumanauhat.. Sitten muut korjailivat jälkiä.

Mutta parasta on se itse tekemisessä että kun tekee itse niin samallahan sitä oppii. Ja niin sanotusti ammatilaistenkin jälki on välillä hieman hassua. Tai kuten joku täälläkin joskus sanoi "ammattilaisten"

Oli kerran yksi työmaa jossa oli duunareita jostain tuolta baltian maasta joillakin oli semmonen tapa tehdä työtä että joo ne oli nopeita, mutta samalla laatu oli hieman kärsinyt joskus myös listojen ja lattian välissä oli ainakin sentin rako, nauhotukset paistoi läpi jne.. Sitten muut korjailivat jälkiä.
No joo... seuraava kämppä, jos ikinä enää remppaamme, saattaa olla jo läheltäkin katsoen tasokkaampaa työn jälkeä. Tai sitten ei. Esim. kaikesta tästä "kokemuksesta" huolimatta tuntuu, että aina vain ne tasoitukset menevät perseelleen. :hyper: Joitain ihmisiä vain ehkä ei ole tehty tasoittamaan :ROFLMAO:

Tuo on kyllä erittäin mukavaa hommaa. Tänään pitäis sama. Ilman kettua.

Mutta just tajusin, että eisaat, nehän on aina vaan olemassa ennen auringon porotusta. Katotaan kerkiääkö, muuten sit latuja pitkin makkaraa paistaan.
Näytti eilen päivällä kestävän hyvin hiihtämistä!

20190302_111101.webp

Back
Ylös Bottom