Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Great challenges of Ermes Gasparini # Armwrestling # Armpower.net
We saw Ermes Gasparini at last time on spring 2017, when he was pulling Michael Todd and won him. Before this fight he crashed Zloty Tur’s open class. And then he had a break for two years.
Tänään Leppävirralla Savo tattoo tapahtuman yhteydessä oli super matseja.
Tero Ylikotila vs Johnny Maddox 0-3.
Janne Penttinen vs Aki Nyyssönen 4-2.
J-P Mäntymaa vs Janne Aimasmäki 2-4. (Oikealla kädellä).
Ville Heinonen vs Janne Aimasmäki 4-2. (Vasemmalla kädellä).
Avaas vähän miten matsit JiiPeen kanssa meni?Ekassa vei kun pässiä narussa . Sit sain takapaineen toimimaan ja väännön ylös. Eli ei päässy hookkaamaan niin kovaa. Sekä sekava suun soitto oli aseenani ;) Tiukkaa vääntöö oli ja remmit toimi taas mulle eduksi kun sai oman lähdön kohilleen.Mäntymaan voitto huikee saavutus! Todella kova kaveri kyseessäAvaas vähän miten matsit JiiPeen kanssa meni?
Ekassa vei kun pässiä narussa . Sit sain takapaineen toimimaan ja väännön ylös. Eli ei päässy hookkaamaan niin kovaa. Sekä sekava suun soitto oli aseenani ;) Tiukkaa vääntöö oli ja remmit toimi taas mulle eduksi kun sai oman lähdön kohilleen.

Enpä oo varma onko ollut jo täällä, mutta ihan mielenkiintonen video, kunhan nappaa youtuben tekstitykset päälle.![]()
View: https://www.instagram.com/p/BuTH9q6n7MM/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=1fjsme46igt6m
Videolla perus sparria. Toinen houldaa ja reenaa puolustustaan, toinen taas yrittää hyökätä ja harjoittelee voittokulmia.
Hyvä kun jaksat laittaa näitä videoita, näkee että mitenkä se pöydässä treenaaminen tapahtuu!
Haasteväännöt Tampereella Lauantaina 27.4.2019 Kessan baarissa klo.13: Oikea käsi: Juha Salminen-Henri Niskanen, Mika ********-Juha Mikkonen, Jari "Bull" Mentula- Gunnar Gimbutas, Anne Söderholm-Tarja Koponen (ent. Tähtinen) , Erkki Laiv-Kasperi Kortelainen. Vasen käsi:Topi Juvonen-Jussi Nieminen, Jaakko Kinnunen-Tero Loukola.
Lajimme supertietäjä number_one osannee analysoida pareja paremmin kuin minä tällaisena harrastelijana. Bull Mentula vs. Eestin vahvin mies(2016) Gunnar Gimbutas omalla tavallaan mielenkiintoinen pari, joka tuntuu kiinnostavan muitakin kuin lajiniiloja.