Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Lattialla konttailua ja noin 600 kertaa kyykkyyn-ylös

Maalasin muutama kesä sitten 120m aitaa. 1,5m korkee lauta-aita 90mm raolla. Tuli jokunen kyykkyyn-ylös sudin kanssa.
Uuteen kämppään tulee verkkoaita, mitä ei maalata. Ja reilusti kaupungin puolelle. Jos joku valittaa niin nyppään irti ja siirrän omalle pihalle.

Tuli eilisestä hitsailusta perse kipeäksi.
Varmaan joku tekniikkavirhe.

Minulla lavvantai ehtoon käveleskelyistä a-alueelta elävän musikkin äärelle ja takaisin

varmaan, kun oli paikkapaikoin niin lipoosta, että piti jännittää erikoisilla lihaksilla

Minulla lavvantai ehtoon käveleskelyistä a-alueelta elävän musikkin äärelle ja takaisin

varmaan, kun oli paikkapaikoin niin lipoosta, että piti jännittää erikoisilla lihaksilla
Buutseja käyttävät henkilöt tietävätkin ettei näillä keleillä kannata laittaa käsiä taskuihin.

Kolme päivää riittää ihan hyvin lomaksi, teki itseasiassa ihan hyvää huilata vaikka flunssassa menikin kaksi päivää. Sentään koulujutuista tulee pidettyä lomaa kokonainen viikko.

Tottakai. Mutta kerroit että tasoitit. Eli levitit tasoitteen, hioit, levitit hienotasoitteen, hioit, toistit kunnes tasaista.

Ilmeisesti kuitenkin vain levitit tasoitteen, jotta toinen saa hioa.:sneaky:
Sen voi ajatella niinkin, että nyt hän saa suuren kunnian arvostaa Jumalaa työllään, eli tein hyvän lähimmäisen teon.

Kuulostaa siltä, että tää remontoiminen on just se teidän juttu. Pari vuotta, voitot pois ja uusiks tai kun toi hiontakin maistuu, miksei suoraan rakentamaan omaa!
Kyllä tämä on ollut ennemminkin niin, että aina kun jotain uutta on tehty, niin rasti listaan "asioita, joita emme enää mistään hinnasta suostu tekemään itse".

Lisäksi asunnon hintaa nostaa ihan sekin, että koko residenssi on läpikäyty samalla juosten custu-tyylillä. Myynti-ilmoitukseen voi laittaa "hieno kokonaisuus jossa sama tyyli jatkuu läpi asunnon"
Olipa ilkeästi sanottu. :( Kotimme on aitoa, uniikkia ja persoonallista käden työtä. Jotkut ratkaisut ovat sangen luovia, esim. kun keksin käyttää johtokourua peitelistana. Se sattui lojumaan nurkissa ja oikeaa listaa olisi pitänyt hakea kaukaa, ja lisäksi siinä oli tarrapintakin valmiina. Lopputuloksesta ei kukaan arvaa, että kyseessä on johtokouru!

Löysin inviksen kotialbumin..

Screenshot_20190225-082259_Instagram~01.webp

Kolme päivää riittää ihan hyvin lomaksi, teki itseasiassa ihan hyvää huilata vaikka flunssassa menikin kaksi päivää. Sentään koulujutuista tulee pidettyä lomaa kokonainen viikko.
Neljättä päivää lunssa. Ehkä jopa jo nyt alkaa helpottamaan.

Minä taas ajattelen, että huippua kun on loma, niin ehtii kerrata asioita. Paljon mennyt ohi ymmärryksen.

Mä olen ollut kipeänä nyt jo yli viikon! Mutta oon treenannut ahkerasti, nimittäin koiraa. Viikon sisään varmaan ainakin viidet treenit ollut. Yhdet jätin väliin kun oli niin hiton heikko olo.

Pylly litistynyt :cry: koskahan pääsis salille?

Neljättä päivää lunssa. Ehkä jopa jo nyt alkaa helpottamaan.

Minä taas ajattelen, että huippua kun on loma, niin ehtii kerrata asioita. Paljon mennyt ohi ymmärryksen.

On se toisinaan ihan kiva kun on pidempiäkin lomia itsellä oli kyllä viime kesänä lomaa kuukausi ja joulun aikoihin vajaa kolme viikkoa, että hyvin riittää pienikin "loma"

Back
Ylös Bottom