Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pitäisköhän sitä alkaa opiskella saksaa tai kiinaa, voisi olla hytöyä työssä. Onko @gonzaless :lla tähän sanottavaa. Kannattaako?
Kiitos tästä, mun piti heti jo tuoreeltaan se katsoa kun tuli mutta olen vallan unohtanut!Katsoin juuri Das Boot:n areenasta. Hyvä sarja 8 x 1 h jakso. Meni näppärästi lunssapäivä.
Suosittelen: Das Boot - Sukellusvene U-612 | TV | Areena | yle.fi
Loppui niin kettumaisesti, että oli pakko tarkistaa tulisiko tuurilla kakkoskautta, ja onhan moinen tilattu.
sehr feine Sache
Pitäisköhän sitä alkaa opiskella saksaa tai kiinaa, voisi olla hytöyä työssä. Onko @gonzaless :lla tähän sanottavaa. Kannattaako?
Huolestuttavaa. Ne voi mennä rikki.Minä jouduin nostelemaan suolia ihimisen ulukopuolelle. Hyi.
No influenssan tietää kyllä sairastaneensa. Normiflunssa on aika eri. En tiedä juuri ketään jolla ois influenssa ollut eikä itsekään ole onnistunut sitä yli 30 vuotisen elämän aikana saamaan. Kerran olen ottanut rokotuksen, kun oli "pakko".
Vaimo otti rokotuksen niin koko syyskausi menny ilman flunssaa vaikka räkä/sinappikoneiden kanssa töitä tekee. Ei onneks saanu narkolepsiaa. Itekin säästyny kokonaan, tartuntatauteja täysin vältettävissä jos on mahdollisuus eikä hyväksy röhijöitä lähelleen. Asiakaspalvelutyössä kun olin niin n. 3 flunssaa vuodessa, nyt kun omassa pienessä yrityksessä aika minimaalisilla hallittavilla yhteyksillä kaiken maailman alien röhä ihmisiin, niin 0-1 flunssaa vuodessa.
Influenssa johon on rokote pistää kovemmankin äijän/muijan petiin ja kestää helposti sen viikon jos ei kaksikin mutta nää flunssat on lähinnä räkätauteja joiden kanssa voi selvitä töissäkin buranalla.Tjaa en tiedä minkä rokotteen vaimo sai, mutta kyllä se kovasti on auttanut normiflunssia vastaan. Liian suuri yhteensattuma tai placebo vaikutus olisi, ettei syksyllä yhtään flunssaa, kun normaalisti 2 vähintään...
Ite kanssa havemmin kipeänä, mutta tossa yhdessä välissä tuli oltua harvinaisen paljon. Tänä aikana muutettiin ihan uuteen kerrostalo asuntoon. En tiedä oliko liian puhdas ympäristö vai mikä tuon teki...
Tartuntatautejahan nuo. Ja stressi sitten lisää alttiutta. Meidän paras asiakas varmaan 10 kertaa vuodessa jonkin sortin flunssassa, buranan voimalla menee puolet talvesta. Häärää aivan liikaa, omat lapset, emännän edelliset lapset + yhden tytön poikakaverikin siellä asustelee, tarha-lukioikäisiä kakaroita perheessä ja työpaikka on todella pieni ja vilkas kivijalka kauppa, paljon asiakaskontakteja.
Itsekin sairastelin paljon useammin kun olin asiakaspalvelussa töissä, tänä talvena 0 flunssaa kun vaimokaan ei ole niitä kotiin kantanut.
Tjaa en tiedä minkä rokotteen vaimo sai, mutta kyllä se kovasti on auttanut normiflunssia vastaan. Liian suuri yhteensattuma tai placebo vaikutus olisi, ettei syksyllä yhtään flunssaa, kun normaalisti 2 vähintään...
Teitkö mitään käytännön piloja? Kuten että olisit ihan vitsillä laittanu suolen palauttamaan tarvikkeen alkuun.
Tai sitten, kun potilas on jo kiinni: ”mihinkäs se yks puristin/suristin jäi?”.
En tiedä juuri ketään jolla ois influenssa ollut
Huolestuttavaa. Ne voi mennä rikki.
Mitään muuta flunssarokotetta ei ole niin influenssapiikin saanut. Käynyt vaan hyvä tuuri ettei ole sairastellut tai vastustuskyky parantunut.
Katsoin juuri Das Boot:n areenasta. Hyvä sarja 8 x 1 h jakso. Meni näppärästi lunssapäivä.
Suosittelen:
Tai sitten on saanut ihan oikean influenssan normisyksynä ja nyt välttynyt siltä rokotteen ansiosta ja sitä myöden terveempänä välttänyt pikkuflunssatkin?
Oli miten niin toimi hyvin, eipä hyvää tulosta tarvitse väkisin sovittaa mihinkään malliin, tulos riittää.

Kyllä sä tietäisit jos ois ollut influenssa joka syksynä. Hyvä tuuri nyt teillä, rokote ei kyllä oo toiminut![]()
En muista että viimeseen kymmeneen vuoteen olisin missään sängynpohja kunnossa ollu, saatikka että useamman päivän... Vaimolla kyllä ollu pahempia, vois kait influenssatkin olla mahdollisia.