Viksu Vaffa Orankimamma
sirkusapina
joisikohan jotain?
Vaikka vettä vedellä.
Vaikka vettä vedellä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuonhan voisi vaikka katsoa.Katsoin juuri Das Boot:n areenasta. Hyvä sarja 8 x 1 h jakso. Meni näppärästi lunssapäivä.
Suosittelen: Das Boot - Sukellusvene U-612 | TV | Areena | yle.fi
Loppui niin kettumaisesti, että oli pakko tarkistaa tulisiko tuurilla kakkoskautta, ja onhan moinen tilattu.
sehr feine Sache
Pitäisköhän sitä alkaa opiskella saksaa tai kiinaa, voisi olla hytöyä työssä. Onko @gonzaless :lla tähän sanottavaa. Kannattaako?
Viikko jo takana flunssaa. Eilen taisi olla pahin päivä. Nyt tuntuu että saattais alkaa olemaan voiton puolella. Viimeksi kunnolla kipeänä varmaan yli vuosi sitten..
Noihan vaan paranee vanhetessaan, kun käyvät pullossa. Mutta kai niillä viemäritkin pysyy kunnossa ja voit sanoa uusille asukeille, että on belgialaisella laatutavaralla päällystetyt viemärit.Siinä oli viimenen käyttöpäivä 24.11.2018. Muistaakseni vaimon serkun mies toi mulle 2016 alkuvuonna ku tytär synty. Ei pysty maistamaan, heitin viemäristä alas.
Tää on kyllä hauskaa kun yhdistellään pisteitä rokotteiden ja rokotteeseen liittymättömien tautien välillä. Nooh, kukin uskottelee itselleen mitä haluaa. Itse olen ainoan kerran saanut influenssan kun otin rokotteen. En tosin usko, että siitä johtui, mutta hauska sattuma.Eipä auta influenssarokote normiflunssaan.
Mulla ei tuu ikinä kuumetta, olisiko ollut viimeksi joskus 15v sitten?![]()
Eipä auta influenssarokote normiflunssaan.
Minäkin pääsin eilen oikein luukontaktiin!
Laitoitko lopuksi vielä sisäpuolelle vai oliko ns kylmä tapausMinä jouduin nostelemaan suolia ihimisen ulukopuolelle. Hyi.
Laitoitko lopuksi vielä sisäpuolelle vai oliko ns kylmä tapaus
Teitkö mitään käytännön piloja? Kuten että olisit ihan vitsillä laittanu suolen palauttamaan tarvikkeen alkuun.Kyllä niitä takaisinkin survottiin.
No influenssan tietää kyllä sairastaneensa. Normiflunssa on aika eri. En tiedä juuri ketään jolla ois influenssa ollut eikä itsekään ole onnistunut sitä yli 30 vuotisen elämän aikana saamaan. Kerran olen ottanut rokotuksen, kun oli "pakko".Enpä tiedä mikä noista on mikäkin.
Mulla tulee kuumetta kyllä sitten kun oon oikeesti kipee. Näin käynyt muutaman kerran. Viimeks muutama vuosi sitten keuhokuumeessa vajaa 40 ja kuuppa aivan sekaisin.