Laskiaispulla ja kahvi tsek teki höpöä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kermaa suupielissä 247?Oon syönyt laskiaispullan tai pari likimain joka päivä kohta kuukauden. Se alkaa näkyä![]()
Arvasin!Mun tekis mieli ämmiä.
Meinasin jo arvailla aihetta, mutta osuikin pöksyn värit väärin. Saatika, että vielä ei ole aivan varmaa, onko nuo puna-kelta-raidalliset pöksyt vai jotain muuta.
Sama kuin otaisi sadevarjon mukaan. Ei varmana sada. Eli huijaa luonnonlakeja. Laita vastapestyyn kuljettimeen repsikan penkille sadevarjo.Kehonkuljettimen pesu. Odotettavissa äkillinen vesisade loppuviikoksi .
Kalliista voi tulla vielä kalliimpaa. Ite keventelin salkkua taas kun ollaan ath.Ostin kuukausi + 1 päivää sitten ropotti etäffää. Oli kuulemma kallista. Ei ollut, nyt myytessä sais jo 10 pinnaa välistä.
Minä menen ilman järkeä, eli istun käsien päällä, niin ylä- kuin alamäessä. Näin se kai paranisi tutkimusten mukaan, koska ajoitus ei onnistu pitkässä juoksussa.Kalliista voi tulla vielä kalliimpaa. Ite keventelin salkkua taas kun ollaan ath.
Kalliista voi tulla vielä kalliimpaa. Ite keventelin salkkua taas kun ollaan ath.
Kermaa parrassa ja pöhöä pötsissäKermaa suupielissä 247?