Itse kestävän kehityksen periaatteiden mukaisesti, heittäisin tuon tuolin ns. hevonvittuun, ja hakisin kaupasta tilalle uuden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse kestävän kehityksen periaatteiden mukaisesti, heittäisin tuon tuolin ns. hevonvittuun, ja hakisin kaupasta tilalle uuden.
Kattelinkin että oli jo viteo uudelta kämpältäNyt ollaan kuntit talollisia (velallisia) taas.
Ja sen verhoilun hinnalla saa kaks uutta tuolia.Itse kestävän kehityksen periaatteiden mukaisesti, heittäisin tuon tuolin ns. hevonvittuun, ja hakisin kaupasta tilalle uuden.
Verhoiluun ja violetiksi
Verhoile ite.
Tuohon hintaan pitää jo saada seeprakuosi. Tai leopardi.Uuden lähtöhinta taitaa olla siinä 800€. Epäilisin korjauksen olevan hiukan halvempaa.
Tämä.Verhoile ite.
Kyllä tuohon hintaan pitäisi jo saada päästäisen esinahoista yhteenommeltu nahka.Tuohon hintaan pitää jo saada seeprakuosi. Tai leopardi.
Vähintään. Mulla on töissä 2500e jakkara eikä siinä ole nahkaa ensinkäänKyllä tuohon hintaan pitäisi jo saada päästäisen esinahoista yhteenommeltu nahka.
Verhoile ite.
TJJ:llä ortopedisohva
Löyty kuva (taas)
![]()