Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

hyvää lauantaagia kaikille

Kissat pussailee keskenään. Yleensä niillä aika neutraalit välit eivätkä oo mittää sydänystäviä. :heart:

Tänään on tullut tehtyä aivan selvinpäin aivan uskomattomia asioita mitä en olisi ihan äkkiä itestä uskonut ja kohta pitäisi lähteä yhtiin iltakekkereihin, saa nährä mitä tästä vielä tulee. Sanomista ainakin, se on selvä.

Outokummussa huhujen mukaan on nähty muutama vuosi sitten joku suht saman näkönen ku mä.

Minua on joskus luultu saku koivuksi. Tosin luulija tuskin pysyi tolpillaan, promillet varmaan ainakin kolome. Asuin kylläkin Sakun naapurissa.

En osaa ostaa enää nykyään vaatteita. Kaikki näyttää paskalta.

ei o daiina siun vika että nykyvaatteet näyttee ihan paskoilta....

Tuli myytyä Canonin iso teletuubi ja tämän tilapäisen vaurastumisen kunniaksi olen syönyt hyvin. Toissapäivänä hirvenfilettä, eilen loimulohta ja tänään sitten mietin miten tosta parantaa, niin grillikylkeä sitten reilusti. Oli herkullista, rapeaa pinnalta ja mehevää, mutta rasvaista toki. Yli meni ja vattassa pistelee....

Back
Ylös Bottom