Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt hommaat jonkun isohkon paineilmapöntön (ziljoona litraa) sen sun alitehoisen kompuran jatkoksi niin voit pistää kompuran putputtamaan edellisenä iltana niin riittää painetta.
Olis kyllä tiedossa yksi vanha painesäiliö, tilavuutta joku 200-250 litraa...:ROFLMAO:

Ehkä kuitenkin kokeilen ensin tuolla olemassa olevalla kompuralla miten siinä käy. Tosin ei ole vielä edes sitä soodaa.

Olis kyllä tiedossa yksi vanha painesäiliö, tilavuutta joku 200-250 litraa...:ROFLMAO:

Ehkä kuitenkin kokeilen ensin tuolla olemassa olevalla kompuralla miten siinä käy. Tosin ei ole vielä edes sitä soodaa.
Mulla on töissä kiinteässä kompurassa n.200l oma säiliö ja tämän jatkona n.500l erillinen säiliö ja sen ansiosta ei kompuran tarvitse olla kokoaikaa päällä, toisaalta ilman kulutus ei ole yhtä suurta kuin tälläisissä puhaltimissa mutta kuitenkin.

niin vain kävi eilen:kin, että lämppäri veti paljon kovemman GAYkan kun pääesiintyjä
Minun mielestä
Näin kävi todellaki myös sillon kerran, ku varta vasten lensin oikein isolle kirkolle gaykalle. Lämppärin takia toki. Keikalla silloin oli Avenged Sevenfold, ei sekään huono ollu, mutta lämppärinä oli Five finger death punch.

Muistanko oikein, että tuossa automobiilissa renkaat piti liimata vanteelle, jotta ei vanne pyöri renkaan sisällä?

muistat

ja Minä muistelisin, että yksillä vanteilla voi ajaa vain neljät kummit, sitten on vanteet entiset

Olipas viikko, ei kerenny mihinkää. En oo saanu enkä antanu moneen päivään. Siitä sit arpoo pinnalle paikkaa. IMG_20190210_195451.webp

Tämänkertainen kanariantarina aloitettu T-bonella. Lisukkeena suuresti rakastamiani kanarian perunoita.

Ja jopa yksi olutkin me.

Back
Ylös Bottom