Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olen käyttänyt koko viikonlopun lorvimiseen, mutta nyt olen noussut makuuasennosta istumaan, tästä on suunta ylöspäin.

Ei välttämättä. Riippuu paljonko on herraan potentiaalienergiaa varautunut. Voi olla, että saavutit lakipisteen ja nyt on matka alas.

Jumppamattoa ja nippusiteitä. Nyt on tekemisen meininki.
(y)

Tein sitten uudestaan, sätänä. Vieläkin ottaa vähän suojamuoviin. :cautious:

20190210_164441~01~01.webp

Mistähän tasosta miehen potentiaalienergia määritellään? Onko se hauta vaikko sänky nollatasona?

Vertikaali normaali seisoma-asento nollatasona, siitä sitten mitataan sekundäärisen seisomisen kulma ja lasketaan vipuvarsi mukaan ja saadaan miehen potentiaalienergian maksimitaso selville.

^^
Olisko siinä Bilteman/Motonetin reikälevyä ja aluslevyjä pultissa vähintäänkin tarpeeksi.

Bilteman. Prikkoja ns. ihan vitusti. Laturi on sen verran veikeän mallinen sivuprofiilistaan, että sais levyn vääntää melkoiselle rusetille jos meinais ilman prikkoja pelata.

Plus että laitos on edelleen liian korkea, tarttee vierailla vielä uudemman kerran B:ssä.

Tein pitszzzaaa.

Hot Cayenne Taco -maustettua jauhelihaa, pekonia, paprikaa ja aurajuustoa (vähän koska se on periaatteessa pahaa).

Eilen tein taikinan, ja kokeilin myös valmista Mutti tomaattisoosia ekaa kertaa.

Tuli vitun hyvää.
Ihan kiva kun tulit kertomaan etenkin kun tänään just ajattelin aloittaa miinustelun ja olen himoinnut pizzaa pakastimesta.

Back
Ylös Bottom