Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Siihen vaan. Ei ole väljä. Positiivista se vaan on, jos hiukan lämmittää lisää akkua lataillessaan.

Saatana. Nätisti asettui akun kylkeen ja sitten pystyikin toteamaan, että piuhat laturille ei pääse kohteeseen. Sitten vähän pään raavintaa, Dremelin osto ja johan löytyi hyvä paikka mihin mahtui hyvin. Paitsi että tilan muovikansi ei mahdu paikalleen, liian korkea rakennelma. Enempää ei jaksa värkätä tänään, tuossa kerrostalon pihalla.

Saatana. Nätisti asettui akun kylkeen ja sitten pystyikin toteamaan, että piuhat laturille ei pääse kohteeseen. Sitten vähän pään raavintaa, Dremelin osto ja johan löytyi hyvä paikka mihin mahtui hyvin. Paitsi että tilan muovikansi ei mahdu paikalleen, liian korkea rakennelma. Enempää ei jaksa värkätä tänään, tuossa kerrostalon pihalla.
Mulle tuli jotenkin mielikuva että olet ollut firman luuhasan kanssa siellä touhuamassa maski päässä :ROFLMAO:

IMG_20190209_171919.webp
Sitten ois lihapullien vuoro.

Dremelin ostosta tuskin on kovin pitkä matka Krazin hankintaan.

Voi hitto mun kanssa, puol tuntia sitte pääsin hotlaan ja olin muka ihan täynnä. Nyt kurnii maha ja nälkäkuolema uhkaa. Pyhiinvaellusretki kohta kebabbilaan...

Kalapäivä, pakastealtaan kuhafileitä. En halunnu voi/kerma linjalle lähteä. Marinaadiin soijaa, osterikastiketta, sitruunamehua, oliiviöljyä, mustapippuria, sweet chiliä ja sit pintaan savupaprikaa ja suolaa kun paistoin. Hatusta heitin. Ite tykkäsin et ok, mrs ei. Kohteliaasti sano että enempi kuitenkin ite kala oli ongelma kuin se pinta. Back to lohi&tonnikala.

Turun raksamessut koettu. Ei löytyny mitään ideoita lattiamatskuks tai seinien väriksi, mut vähän heräteostoksena tuli ostettua kuivausrumpu, jääkaappi, pakastin kalustemikro ja uuni.

Edit.
sitähän mä tänne tulin kertomaan, että tossa kotikadulla oli kolme autoa jumissa! on niin sikke loska, että olivat pohjastaan kiinni. Siinä lapioivat. Minä heitin Sorento "maasturiini" nelivetolukon päälle ja kurvailin pientareen kautta kotipihaan :D Vittuilkoon kuka tahansa että ei ole oikea neliveto, mutta riittävä kuitenkin. Korkea maavara ja hyvät renkaat niin senkun painelee menemään.

Back
Ylös Bottom