STRONGMAN Vertti Harjuniemi

Melkosen lapsellista touhua tässäkin ketjussa nykyään. Oletteko te kaikki tosiaan 13-15 vuotiaita?
Joku löytää itselle sopivan hyvän salin ja kertoo siitä tänne palautetta niin kymmenen on jo haukkumassa että paska paikka vaikka eivät ole itse käyny 400km lähempänä kyseistä mestaa.
Vertti komeana,menestyneenä,tyytyväisen olosena omaan elämään ja hyväkroppasena miehenä jolla on komea autokin ja tytöt jahtaa saa läskit ja rumat hanttitöillä ja kelalla itsensä elättävät takajaloilleen.Ja seuraavaksi tullaan minut haukkumaan ja ettei olla yhtään kateellisia eli sama kuvio joka kerta.Ja samat naamat.
Ja sitten minua sanotaan jo Vertiksi.Ei siinä mitään mutta nämä on ihan tosissaan vuodesta toiseen tällä asialla internetissä,kävisivät kurkkuun kiinni jos pystysivät ja uskaltasivat.

Melkosen lapsellista touhua tässäkin ketjussa nykyään. Oletteko te kaikki tosiaan 13-15 vuotiaita?
Joku löytää itselle sopivan hyvän salin ja kertoo siitä tänne palautetta niin kymmenen on jo haukkumassa että paska paikka vaikka eivät ole itse käyny 400km lähempänä kyseistä mestaa.
Vertti komeana,menestyneenä,tyytyväisen olosena omaan elämään ja hyväkroppasena miehenä jolla on komea autokin ja tytöt jahtaa saa läskit ja rumat hanttitöillä ja kelalla itsensä elättävät takajaloilleen.Ja seuraavaksi tullaan minut haukkumaan ja ettei olla yhtään kateellisia eli sama kuvio joka kerta.Ja samat naamat.
Ja sitten minua sanotaan jo Vertiksi.Ei siinä mitään mutta nämä on ihan tosissaan vuodesta toiseen tällä asialla internetissä,kävisivät kurkkuun kiinni jos pystysivät ja uskaltasivat.
Löysää jo hyvä mies sitä pipoa...

Vertti on huumorimiehiä. Sinä et ole

Otappa silmä käteen ja pää pois perseestä, niin saatat ehkä huomata, ettei täällä todellakaan ole dissattu Verttiä tai Colysemia. Päinvastoin itsekin kehuin, että todella siistin näköinen mesta, ja ehdottomasti kävisin kokeilemassa, jos olisi järkevällä etäisyydellä. Tuolla yhdellä sankarilla meni vain tuo hehkutus ”hieman” koomisiin mittoihin.

Itselläni ainakin tuli maran kirjoituksista mieleen Kummelin ostos-tv-sketsi, jossa catch a fish-viehe tekee ostajan elämän auvoiseksi veroilmoituksen täytöstä lähtien. Ihmekös tuo, jos sitten vähän sarkastisesti kuittaillaan ja hassutellaan. Ei se ole niin vakavaa, älä sinäkään ota niin raskaasti. Et ole kyllä penaalin terävin kynä, jos saat tämän ketjun kirjoituksista jonkun kateuskuvion aikaiseksi Vertin suhteen. Asia on ihan omassa päässäsi.

Taffer Vertin salilla -videolla taisi olla toiminnallisen osastolla isoja renkaita ja oliko myös järeä leka. Hyvää reeniä minkä palomies tietää. Ihan virallisessa kuntotestissä mukana ja opistolle pyrkivien kantsii tota reenata.

Sitten kun käy pieneksi niin joku kuormaajan gummi mitä vahvamiehet nostelee :)

Itselle tuli tafferin videosta sellainen olo, ensimmäistä kertaa, että vois kerrankin harrastaa saliturismia, ottaa auto alle ja ajaa tunti Vantaalle. Visuaalisesti meillä on ilmeisesti sama maku Vertin kanssa (eli puuta, tiiltä ja terästä, tavallisuudesta poikkeavat peilit ja valoisuutta myös). Ei liian kliininen, hajuton ja mauton, mutta ei myöskään liian erikoinen yökerholook tai sekava kellari. Salin toimivuus itselle tosin selviäisi vain käytännön kautta. Vaatimattomampi salikin menee jos sijainnin sopivuuden lisäksi porukka on mukavaa ja ilmapiiri muutenkin hyvä.

Aikamoisen investoinnin tuokin laitos on vaatinut (+henkilökunnan määrä?). Näitä erilaisia liikuntakeskuksia tuntuu nyt syntyvän eri puolille Suomea kuin sieniä sateella. Eiköhän pian rupea ns. päitä putoilemaan. En usko, että saliharrastajien määrä kovin paljon nousee, varsinkaan sellaisten jotka käyvät säännöllisesti ympäri vuoden eikä vain kerran tammikuussa ja toisen kerran syyskuussa. Nyt tuntuu muodissa olevan ns. toiminnallinen harjoittelu, mutta nääkin elää vain oman aikansa. En epäile, etteikö Vertti pärjäisi. Mies osaa myös käyttää julkisuutta hyväkseen, oliko nytkin tulossa joku tv-sarja?

Tuli käytyä tuolla Vertin salilla mennä viikolla ja onhan se hemmetin asiallisen oloinen sali, laitteita nyt ei mitään älytöntä määrää vielä ollut mutta lähes kaikki tarvittavat laitteet löytyy. Sali on muutenkin hieno sisustaltaan. Vastaanotto oli asiallinen ja laitteet ihan priimaa näin meikäläisen silmin. Ainoa ongelma minun mielestä että mitkään maksukortit ei käy vielä. Siis normi pankkikortit käy tietysti mutta eri virike kortit ei käyny ainakaan vielä viime viikolla. Lupasivat kyllä ilmoitella netissä kun eri virike kortit kelpaa maksuvälineenä.

Kyllä tuolla tulee varmasti käytyä vielä uudemman kerran.

Back
Ylös Bottom