STRONGMAN Vertti Harjuniemi

Hienolta näyttää sali, ei voi muuta sanoa. Plussaa myös hinnoitteusta: Vakijäsenillä vain 1kk irtisanomisaika, tarjolla myös kohtuuhintainen 10 kerran kortti, ja kertamaksukin inhimillinen 10e. Itselle tuo ei etäisyyden takia natsaa, vaikka kiinnostaisikin tutustua. Kaikkea hyvää Vertin projektille, toivottavasti asiakkaita piisaa ja homma lähtee rullaamaan.

Eikös tuossa ole ihan lähellä Fit Tammisto? Aika kova varustelu pitää Vertillä olla, jos tuolla paremmat laitteet on.

Joo se on ihan naapurissa parin sadan metrin päässä. Fit Tammisto on tosi hyvä sali, sielä on paljon hyviä laitteita mitä ei joka salilta löydy. Omaan makuun Fit Tammisto alkaa olemaan ahdas kun laitteita tulee vaan lisää ja lisää, porukkaakin alkaa olemaan jo ruuhka-aikoina ihan liikaa. Vituttaa kun kyykätessä ja vetäessä pitää varoa ettei kukaan törmää tankoon kun porukkaa on niin paljon ettei treenaaminen ole enää turvallista. Salin omistajan mukaan salille olisi saattaisi olla tulossa 300 neliötä lisää tilaa alakertaan, mutta eiköhän sekin tungeta täyteen "harvinaisia" laiteita. Kuten Vatanen jossain videossaan tai haastattelussaan sanoi niin hyväkin sali menee pilalle kun sielä on liikaa porukkaa.

Itse vaihdoin juurikin Colyseumiin juuri sen takia että Fit tammisto alkoi käymään liian ahtaaksi ja Colyseumilla on tilaa mellastaa.

Jos nyt ei ruuhka-aikaan ole pakko käydä niin Fit Tammistossa on kyllä mielestäni hyvin tilaa. Esim viikonloppuisin mahtuu hyvin treenaamaan ja arkena kl 19 jälkeen jo väljempää. Colyseumissa houkuttelisi tuo toiminnallinen tila, vaikea nähdä et laitteisto ois parempi ku Fitissä koska Fitissä kyllä todella hyvää settiä.

Jos nyt ei ruuhka-aikaan ole pakko käydä niin Fit Tammistossa on kyllä mielestäni hyvin tilaa. Esim viikonloppuisin mahtuu hyvin treenaamaan ja arkena kl 19 jälkeen jo väljempää. Colyseumissa houkuttelisi tuo toiminnallinen tila, vaikea nähdä et laitteisto ois parempi ku Fitissä koska Fitissä kyllä todella hyvää settiä.

Totta tuokin. Omien arki ja vkloppu rytmien helpottamiseksi itselle tuo ma-pe klo 16-18 on tällä hetkellä sopivin aika treenata.

En ole, enkä ole menossa. Vertin salilla voisin käydä moikkaamassa Verttiä ja ehkä jopa ottaa kymppikortin.

Niin eihän mikään estä muodostamasta mielipidettä näkemättä... Itsekin ajattelin kyllä ehkä ottaa Colyseumiin 10 kerran kortin... Mun mielestä Fit Tammisto on parempi kuin Power Fit, ja olen käynyt molemmilla :LOL:

Niin eihän mikään estä muodostamasta mielipidettä näkemättä... Itsekin ajattelin kyllä ehkä ottaa Colyseumiin 10 kerran kortin... Mun mielestä Fit Tammisto on parempi kuin Power Fit, ja olen käynyt molemmilla :LOL:
Mitä nyt Power Fitillä tuplasti enemmän treenineliöitä.

Mitä nyt Power Fitillä tuplasti enemmän treenineliöitä.

Juu mutta siellä niin paljon sikaniskoja jotka kävelevät appelsiinit kainalossa et tuntuu pienemmältä. :LOL: Mut ei nyt spämmätä Vertin ketjua enempäå tällä kinastelulla... Oon ymmärtänyt et Vertin sali on aivan huippu ja aion itsekin mennä kokeilemaan.

Vertin salin valttina on: huippulaadukas sali+helposti saavissa oleva kaiken kattava tietotaito. Jos asuisin lähistöllä, niin varmasti tämän hetken houkuttelevin sali mihin olen Suomessa törmännyt.

helposti saavissa oleva kaiken kattava tietotaito.

Tätäkö meinaat?
C__Data_Users_DefApps_AppData_INTERNETEXPLORER_Temp_Saved Images_images(1).webp

Vertin salin valttina on: huippulaadukas sali+helposti saavissa oleva kaiken kattava tietotaito. Jos asuisin lähistöllä, niin varmasti tämän hetken houkuttelevin sali mihin olen Suomessa törmännyt.
Meinaat että Vertti on siellä kädestä pitäen ohjaamassa jokaista ovesta sisään astuvaa?

Meinaat että Vertti on siellä kädestä pitäen ohjaamassa jokaista ovesta sisään astuvaa?

Tai että Premium jäsenille järjestetään kaikenlaisia seminaareja treenistä, ravinnosta sun muusta. Toki voi Vertti muuten vaanki neuvoa mistä sitä tietää.

Back
Ylös Bottom