Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hittolainen, juur äsken kaivoin myös paljun näkyviin lumitöiden ohessa. Itellö semmonen hepponen pressukansi, mutta ehjältä näytti.Puute rassilla alkaa olla lunta
![]()
Eikä tästä kovin kauan ole kun hampit oli paljussa
Minulla ej ole hulttiokavereita
Tuliko otettua asbestinäyte välitilan laatotuksesta?
Oot selvästi askeettisissa oloissa tällä hetkellä. Mutta mikäs siinä, samalta se ruoka maistuu.Pitäsköhän kohta panostaa uuteen keittiökalustoon.
Jalostajan muovinen lihalaatikko penkkinä ja mikroaaltouunin pahvilaatikko pöytänä
Jos sitten ensi kuussa...
Tuohon tarvii muuta ku jonkun 100-tuumasen telkkarin.Oot selvästi askeettisissa oloissa tällä hetkellä. Mutta mikäs siinä, samalta se ruoka maistuu.
Itelleni ei tuu ikinä paljua. En ymmärrä sen hienoutta ollenkaan.Mun parvekkeelle ei mahdu paljua. Höh.
Aika paljon vajaa 100 tuumasta mutta riittää, huomaa muodikas telkkataso from. tyomaa.
katso liitettä 153025

Mä tuijotan lähinnä tietsikkaa ja viimoiset puoli tuntia illasta eli 21-21.30 telkka toimii unilääkkeenä.Jätkä on kyl vähään tyytyväinen![]()
Yllättävän paljon kyllä noita väännöksiä myynnissä. Kaikille varmaan yhteistä se, että ne ei nosta lunta kasalle.
Itelleni ei tuu ikinä paljua. En ymmärrä sen hienoutta ollenkaan.
Ei tietenkään. Asbestin käyttö kiellettiin kauan ennenkuin tämä talo rakennettiin.Tuliko otettua asbestinäyte välitilan laatotuksesta?![]()
Ei tietenkään. Asbestin käyttö kiellettiin kauan ennenkuin tämä talo rakennettiin.