Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvä. Mitenkä sä sinne Monteen pääädyit tai pääsit, mikä homma?Noni. Enpä viittiny alkaa ite sohlaan. Tuin paikallista yrittäjää, vein jäähdytinkorjaajalle juotettavaksi. Laitoin paikoilleen. Koko järjestelmän ilmaamisessa vierähti useampi tunti. Nyt on ns. pannu lämpiämässä. Jos sitä kohta lämpimään suihkuun pääsis.
Firman pikkujoulut 2018. Nizzassa oltiin, Monacossa yks päivä. Auronissa laskemassa käytiin, ja golffaamassa yks päivä.Hyvä. Mitenkä sä sinne Monteen pääädyit tai pääsit, mikä homma?

Joku erityinen motivaattori tälle?Viikon sisään kävellen töihin jo toisen kerran. Aikamoinen suoritus kun kävelymatkat voi laskea koko työuran aikana yhden käden sormilla.
Kävin työ maalta tullessa hakemassa 12m (nyt tarkkana termien kanssa, no-body lähti jo hakemaan kirjaa) 30x50x2 ohutseinäputkea.
Myyntipiste oli helvetinmoinen halli, jossa ei näkynyt ketään. Sitten hallin takaosan ovesta ilmestyi haalariasuinen heppu.
Koko ostotapahtuman aikana puhuttiin alle 10 sanaa, lopuksi sain käsin kirjoitetun kuitin kun maksoin käteisellä.
Olimuute old school meininki. Ei turhia löpinöitä, putket kainaloon ja ulos. Jumalauta, siinäpä asiakaspalvelua minun makuuni.
Isä haki joskus yhdeltä pajalta mun puolesta aluvanteen (oli siellä oikaistavana) ja selvisi sanomatta sanaakaan. Oli vain osoittanut sormella ja murahtanut![]()
Viikon sisään kävellen töihin jo toisen kerran. Aikamoinen suoritus kun kävelymatkat voi laskea koko työuran aikana yhden käden sormilla.
Mikä toi oldschool puoli on? Kuinka vanha pittää olla?
Onko siellä jännää? Pääsen sinne pian.

Kävin työ maalta tullessa hakemassa 12m (nyt tarkkana termien kanssa, no-body lähti jo hakemaan kirjaa) 30x50x2 ohutseinäputkea.
Minä joudun työn puolesta kuulemaan ja ymmärtämään niin paljon erilaisia termejä ja ns. kenttänimityksiä teknisille osille milloin milläkin murteella, että minulle kelpaavat kyllä kaikki nimitykset, joista jollain lailla voi ymmärtää mitä niillä tarkoitetaan.
Kirja kaivetaan esille vasta siinä vaiheessa, jos joku alkaa väittämään, että esim. ruuvin kutsuminen ruuviksi olisi väärin.
Nooh pari vuotta menee niin pääset seuraavalle tasolle K40 osioon ja siellä meinaan läppä lentää...![]()