Minulla oli Polarin A360. Se oli typerä. Sen aktiivisuusmittaus ja -suositus oli vain pielessä Mitä vähemmän asetit siihen normiaktiivisuudeksi (toimistotyö), sitä vähemmällä päivän tavoiteaktiivisuus tuli täyteen.
Omalla järkeilyllä kun sen pitäisi olla juurikin toisinpäin (mitä vähemmän liikut arjessa, sitä enemmän pitäisi liikkua lisäksi) .
Polar A360 kadotti jatkuvasti yhteyden iPhoneen, eli tietojen synkkaus puhelimeen ei toiminut käytännössä ollenkaan. Jossain vaiheessa hermostuin niin, että kirjoitin Polarille asiakaspalautteen jonka päätin viestiin, etten tulee enää koskaan ostamaan heiltä yhtään mitään.
Myin vehkeen torissa.
Tämä onkin hieno juttu, koska syksyllä mietin tämän hankkimista. Juurikin siksi, että haluan kellon näköisen vimpaimen ja nämä ovat siistin näköisiä. Toiminnallisuuksiltaan houkuttaisi uudempi vívoactive® 3 mutta tiedä sitten, tarvitsenko noita juttuja.
Toinen vaihtoehto olisi Suunto 3 Fitness, siihenkin saa analogisen kellotaulun.
Vielä olen mennyt ilman, olin niin kiukkuinen Polarin jälkeen että totesin pystyväni liikkumaan ilmankin.
Mutta tosiasiassa olen välillä huomannut kaipaavani sitä motivaatiota mitä aktiivisuusrannekkeen antamat huonot lukemat toivat.
Oli kyllä huono. Leffasta pois kävellessä sanoinkin miehelle; luulisi että siihen olisi löydetty jotain omaa.