Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kyllä tämä 15h ane- ja tehohommia alkoi minulle piisaa, kun aamulla pittäis takas kustannuspaikalle saapua. Melkosen rapsakka olotila mutta kyllä tämä tästä, palkkapäivänä sitten parempi fiilis.

Minä alan olla täynnä tätä 10 päivän vapaatonta putkea. Mutta jos haluan opiskella ja tehdä töitä niin ei saisi valittaa. Valitan silti. Valivalivali.

Minä alan olla täynnä tätä 10 päivän vapaatonta putkea. Mutta jos haluan opiskella ja tehdä töitä niin ei saisi valittaa. Valitan silti. Valivalivali.
No siis itsehän sanoin että "voin tulla jos ei kukaan muu tule" että itseäni saan syyttää. Kyllä se 15h meni vielä ihan jouhevasti, vaikka iltaa kohden alkoi olemaan pikkasen ns. nollat taulussa.

Mutta nyt, sump. :coffee:

Taas ne manaa uutisissa että ensi vuonna tulee taantuma, oikein lietsotaan ihmisiä lyömään jarrut kiinni että saadaan hieman pahoinvointia talouteen että olisi uutisointia irtisanomisista ja ihmisten kurjuudesta, on se vaan perkele.

Se oli virhe. Kysely päättyy siihen, kukaan muu ei tullut.
Jep, huomasin sen karvaimman kautta. Eritoten kun lääkärit sitten innostu että nyt voidaan tehdä leikkausten lisäksi heräämötmp kun on "ylimääräisiä" jee! Siinä oli sitten lapaset melko täys hommia, jotka ei olleet sieltä ns. helpoimmasta päästä mitä luvattiin. :barefoot:

20406745.gif

Kävinpäs mittauttaa testotasot! Saa nähä mitä sieltä tulee!

Fuxi, kestääkö tulostan saaminen kuinka kauan? Ajattelin juuri varata ens viikoksi labran. Jos tää mun unettomuus johtuukin alhaisista testoista kun mähän oon jo ihan sattanan vanhakin :konsta: Panettaa kyllä aina vaan ja partakin alkanut oikeastaan vasta vuosi sitten kasvaa jos mä vaan kehityn hitaammin?

Hyvää tätä vuotta palstalle! :giggle: @futhermucker tatuointisuunnitelmat on nyt toistaiseksi jäässä, mutta menen ottamaan lävistyksen tuossa kuunvaihteessa.

Olen myös muuttanut, ja sain osa-aikaisen duunin yliopistolta! Viikonloppuna ekaa kertaa hiihtämään, ladut kun lähtee melkein takapihalta täällä uudessa sijainnissa (y)

Fuxi, kestääkö tulostan saaminen kuinka kauan? Ajattelin juuri varata ens viikoksi labran. Jos tää mun unettomuus johtuukin alhaisista testoista kun mähän oon jo ihan sattanan vanhakin :konsta: Panettaa kyllä aina vaan ja partakin alkanut oikeastaan vasta vuosi sitten kasvaa jos mä vaan kehityn hitaammin?

Hoi Jussi! Joo mie sain vastauksen heti seuraavana aamuna :) Itellä oli arvot ihan reilusti viitteiden sisällä.

Hoi Jussi! Joo mie sain vastauksen heti seuraavana aamuna :) Itellä oli arvot ihan reilusti viitteiden sisällä.

Hienoa. Ens torstaille aamusta aika Synlabiin. Varasin sen S-testo VL:n kuten Jesci suositteli. Vois tosiaan ottaa nuo kun uniongelmia tosiaan on aina vaan, kiitos tästä.

Hienoa. Ens torstaille aamusta aika Synlabiin. Varasin sen S-testo VL:n kuten Jesci suositteli. Vois tosiaan ottaa nuo kun uniongelmia tosiaan on aina vaan, kiitos tästä.

Joo kuulostaa hyvälle! Toivottavasti syyt unettomuudelle löytyy. Se on vittumainen vaiva, kun tuppaa vaikuttamaan sitten vähän niin kun ihan kaikkeen.

Ja ei kestä!

Minäkin olen miettinyt välillä noita mittauksia, on sellaisia tuntemuksia kropassa että yksi vaihtoehto voisi olla testotasot, ei toki näin nuorena välttämättä edes mittauta. Testosteroni tasot taitaa olla keskimääräisesti huipussaan n. 25 vuotiaana josta ne pikkuhiljaa lähtevät laskuun.

Toki on b ja c vaihtoehto jotka voivat vaikuttaa omaan voimattomuuden tunteeseen ja yleiseen vireyteen.

Back
Ylös Bottom