Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oho. Ei tarvinnut ottaa kokoa isompaa työpöksyä käyttöön.

Vitunmoinen flunssa taas.

#kysyksjoku

Vittu kuntit saatana! Jumalauta! Järkeilin mennä junalla Ouluun. Junalla!

Jos painan junalla tsadiin ja sieltä lennän oulusseen niin kuus tuntia vähintään ennenku oon asiakkaalla.
Jos painan junalla oulusseen asti niin samat kuus tuntia sillä erolla että, voin tehdä samalla töitä ja syödä ravintolavaunussa.
Jos ajan ite tsadiin niin säästän tunnin, mut kusinen ajaminen aamuyöstä. Taksia ei tällä kertaa ole hyväksyttävää esmeesten mielestä.

Vitun nextjetti kun meni konkkaan. Sillä pääsi kätevästi lentämään täältä.

voi Veljet, kuntit, on julkaistu tyylikäs bicylinder

speedtwin-family-feature-1-1410x793.jpg

Perus meininki siis tullin kans....

No tuleeko se jotenkin yllätyksenä että tilaat EU-alueen ulkopuolelta ja tulli meinaa periä alveja? Vaikka kuinka perseestä joku alv olisi, niin ei se nyt taatusti yllätyksenä tule.

Yritin villinä korttina saada yhden position firmasta. Ens saanut. En voi olla pettynytkään kun ei se mun alaa varsinaisesti ollutkaan. Mut siinä ois ollu autoetu.
Tänää pomo soitteli, että pitäis tod näk silti muuttaa titteliä parin kuukauden päästä. Hommat pysyis samana. Tämä uusi tittelihirviö pitäis myös olla oikeutettu autoetuun. Sehän passais. Ottaisin heti. Vaikka onkin palkasta pois. Auton ollessa vähäpäästöinen firma tulee aika hyvin vastaan kk-vähennyksessä.

Mulla on nyt kuudes auto menossa. Aina uudempaan vaihdellut. Vittu että olen korjaillut näitä romuja saatana. Osaa takuuseen, ettei rahaa ole tarvinnut mutta silti auto seissyt korjaamoilla. Siksi autoetu, ettei tarvis välittää mistään mitään. Ajaa vaan. Jos hajoo niin jättää siihen ja europcar tuo toisen tilalle kunnes on korjattu.

Nyt on paha tilanne tullin kanssa! Oon saanut amerikasta tavaraa, enkä oo maksanut siitä mitään! Tulli sanoo soo soo ja selvitystä tiskiin!
Kirjoita tullille, että annoit eräälle naiselle kikkeliä ja hän lupasi palkaksi lähettää kyseisen tavaran sinulle ilmaiseksi. Voi toimia.

Back
Ylös Bottom