Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

IMG_20190106_111158.webp
Ihana:heart:

Kissa koettelee hermoja. Eilen oli pari tuntia yksinään niin oli yhtäkkiä oppinu avaamaan neljän eri lipaston laatikot yhtäaikaa. Oon vieläki pöyristyny miten se on saanu ne auki ku ne on aika painavia ja ei oo ripoja mistä vetää jne. Tänä aamuna se jäi itseteossa ku murtautui mun Malmin lipastoon ja levitteli vanupuikkoja. Harmi ku en ehtiny rankaista sitä vesisuihkulla, mut jospa huuto vähä tehos. Nyt saa pelolla ootella mitä se aukoo sillä aikaa ku on töissä. En usko lapsilukkoihin tms vaan rangaistuksiin. :ROFLMAO:

Kissa koettelee hermoja. Eilen oli pari tuntia yksinään niin oli yhtäkkiä oppinu avaamaan neljän eri lipaston laatikot yhtäaikaa. Oon vieläki pöyristyny miten se on saanu ne auki ku ne on aika painavia ja ei oo ripoja mistä vetää jne. Tänä aamuna se jäi itseteossa ku murtautui mun Malmin lipastoon ja levitteli vanupuikkoja. Harmi ku en ehtiny rankaista sitä vesisuihkulla, mut jospa huuto vähä tehos. Nyt saa pelolla ootella mitä se aukoo sillä aikaa ku on töissä. En usko lapsilukkoihin tms vaan rangaistuksiin. :ROFLMAO:

Minä uskoin kirveeseen, kusi nurkkiin, leikattu tyttö. Kaikkea yritettiin, sit saatiin muksu ja alkoi kissa kuormittamaan liikaa.

Back
Ylös Bottom