Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sulla on energiat kohdallaan kun jaksaa moista pitkin yötä. sitten vielä hinkata kaiteitakin.
No itse asiassa kävi sitten niin, että mies ei jaksanut sitä kullijuttua!

Näin muuten unta, että näin unta, että vedin kissanpaskaa meidän Dysoniin. Huh miten kamala uni! Heräsin siitä unesta siinä toisessa unessa järkytyneenä ja päivittelin, miten kamalaa olisi ollut, jos se olisi ollutkin totta ja olisin todella sotkenut imurin pyörivät harjakset ja moottoroidun suuttimen kissanpaskaan. Tuskaisena olin jo ehtinut miettiä, miten helvetissä sen saa putsattua. Sitten lopuksi heräsin kokonaan ja kävin uudestaan saman päivittelyketjun läpi. Onneksi imurissamme ei ole kissanpaskaa!

Tosta tulikin mieleen (ei imuriin..) vastaantulleet youtube-klipit johon liittyy oleellisesti tuo paska ja robotti-imuri. Guuglailin vaan roboimureita, yksi asia johti toiseen ja kohta olin jo liian syvällä.

Olisiko se tänään vuoden ekat penat ja haukat. Tuumailen sitä santsikupin ääressä..

Jaaha, takaisin arkeen.
Ei tapaamisia, joten lähdin toimistolle au naturel ja korkojen sijaan koirankusetus-kuomissa. Ihanat popot!!
Tässä lounaalle lähtiessä kuitenkin lisäsin ripsiväriä siltä varalta, että joku asiakas tulee vastaan. :rolleyes:
Pitäisi olla vakipaikan lohikeittopäivä ja sitten jatkuvat taas salaattilounaat. Söin eilen viimeisen suklaalevynkin. Aika kirjaimellisesti meni levy/rasia per päivä tuossa joulun ja uuden vuoden aikaan. No stress. :barefoot:
Huomenna on tosin hammaslääkäri, jolla on varmaankin oma näkemys siitä miten minun jouluni meni.

Astmakontrollissa käyty tsek
Kotona lötväys tsek
Salille koutsiin kolomen jälkeen on edessäpäin

Kaiteita, haatana!
Kaide1musta.webp

Ihanaa nähdä kuinka mänty :yäk: peittyy mustaan!
Olen lapsuudessa saanut yliannostuksen männystä.
Joo, mullakin on siitä kiintiö tullut jo ajat sitten täyteen. Muistan jo joskus vuonna 1999 kun katselin inhon vallassa silloisen poicciksen äidin ostamia mäntykalusteita, jotka olivat massiivisia kuin tuomiovuori ja väriltään aamukusen oranssikeltaisia. Kauhukseni olen ollut huomaavinani, että mänty on tekemässä paluuta, ja esim. niitä karmeita mäntyrimoja on näkynyt jo joissain sisustuskuvissa. Vaalea puu ehdottomasti on tullut takaisin ja paljon näkee jo ohuista rimoista tehtyjä, naturellin puun värisiä sisäkattoja ja isoja puunvärisiä ovipintoja keittiöissä, mutta toistaiseksi se lienee jotain muuta puuta, kuin mäntyä.

Back
Ylös Bottom