Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenna pitäis aloittaa duunit. Kilin kyrpä ja vittu. Puol kuudelta aloittaa kolmen tunnin körröttely Vantaalle asiakaspalaveriin. En valmistaudu. Kelikin pitäis olla jees ajella.

Lumitöillä alkaa huomenna kukonlaulun aikaan, sit töihin ja illalla 8jälkeen salille. Miten joku voi treenata ennen töihin menoo aamulla? Oon monesti yrittäny mut kroppa ei toimi kyllä yhtään:confused:

Mä käyn yleensä vetää 1-2km uintia ennen töitä. Se on jees. Tehokkaammin sujuu päivä sen jälkeen. Reissuissa oon hotlan salilla käyny ennen töihin lähtöä. Seki on jees kun yleensä duuni on paltsussa istumista. Paremmin jaksaa istua.
Mut ei kyllä onnistuis ihan tavallisena arkipäivänä kotokaupungissa ajella salille kyykkäämään ennen töitä.

Kyllä se työpäivää parantaa, mut ite reeni menee reisille. Toi uiminen ja avanto onkin ihan ymmärrettävää, mutta toi 2km suoraa sängystä ajatuksenakin:sick:

En tiiä, oon jotenkin vitun arka aamusin. Pari ruokaa kun on alla, alkaa hörsköttää.

mhajansan... jos tutilullaamaan menisi... huomenna astmakontrollikäynti terkalla ja koutsinkia kahdelle immeiselle salilla....
suaatanpi tarvita leppoo jonniverran. Hyvvee unirauhhoo teillekin! <3

Nyt ne perkeleen mäntykaiteet on hinkattu niin viimeisen päälle ettei tosikaan, ja maalattu kertaalleen. En muuten ikinä enää ala tällaiseen paskaan. Olisi sitten parempi tulla jotain suitsutusta mieheltä tästä hyvästä. Ja kullia. Niin!
Sulla on energiat kohdallaan kun jaksaa moista pitkin yötä. sitten vielä hinkata kaiteitakin.

Melko väsynyt työpisteellä kun puoli yötä meni kuunnellessa tuleeko ikkunat sisään vai lähteekö ne pihalle.

Vuoden ensimmäinen työpäivä, hitusen heikosti nukuttu yö takana mutta niin sitä vain ollaan matkalla tienestejä tekemään tällekin vuodelle. Jos minulta kysytään, olisin jäänyt paljon mielummin puuhastelemaan figujen ja punttisalin merkeissä.

Pientä dilemmaa aiheuttaa nyt vuoden tavoitteiden laatiminen. Saavutin kaiken mitä halusin edeltävälle vuodelle vaikka hilkulle veti, nyt on aika normalisoida tilanne. Mutta sen tiedän, että tällekin vuodelle haluan runsaasti kaloritonta munkkia ja sämpylää.

Minä vielä kulutan sohvaa, ensi viikosta pääsee jälleen koulunpenkille nyt olisi oiva aika alkaa pistää hakemuksia jotta pääsis kesäksi töihin, toki tuleva harjoittelu paikkakin olisi oiva keino pistää jalkaa oven väliin.

Avantoon pitäisi pulahtaa se on yksi niistä mitä olen itselleni asettanut ns. tehtäväksi tälle vuodelle.

Back
Ylös Bottom