Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oho. Ei oo montaa päivää, kun mietin, että mihinkähän kivenkoloon se Maxsatakolmeykkönen on mönkiny!
Meni tunteisiin tän foorumin sääntöjen kanssa. Viimeinen pisara oli, kun alkoi tulemaan sitä alerttia adblokkerista, niin ajattelin, että antaa olla koko foorumi, mutta tänään voitti uteliaisuus.

Töissä kyllä tulee olemaan hirveä kaaos koko alkuvuoden, kiitos vuoden alussa voimaan astuvan tulorekisteriuudistuksen, ja opiskelutkin taitaa jatkua jo ensi viikolla, niin ihan samoja tuntimääriä ei varmaan pysty panostamaan kuin takavuosina, mutta josko täälläkin tulisi nyt välillä taas pyörähdettyä.

Minä olen joskus miettinyt että olisiko elämäni erilaista jos viettäisin vähemmän aikaa internetissä, kunnes totean että tuskimpa.

Saunapäivä
0115.gif

Meneehän jonkun facebookinkin kanssa ihan älyttömästi aikaa täysin hukkaan. Ei mitään järkeä, mutta silti olet luuri kädessä pitkin päivää selaamassa sitä syötettä. Jos ei olis paria mukavaa ajanvieteryhmää, joita tulee seurattua ja paria frendiä, joiden kanssa tulee viestiteltyä ko. sovelluksen kautta, niin olis lähtenyt ainakin luurista jo aikaa sitten.

Meneehän jonkun facebookinkin kanssa ihan älyttömästi aikaa täysin hukkaan. Ei mitään järkeä, mutta silti olet luuri kädessä pitkin päivää selaamassa sitä syötettä. Jos ei olis paria mukavaa ajanvieteryhmää, joita tulee seurattua ja paria frendiä, joiden kanssa tulee viestiteltyä ko. sovelluksen kautta, niin olis lähtenyt ainakin luurista jo aikaa sitten.

Niin. Haluisin olla eri mieltä mutta totuus nyt vaan on aika moniongelmainen kansa. Ei ihmisen aivot ole suunniteltu jatkuvaan moniajoon jossa ollaan monessa paikassa yhtä aikaa. Se kuormittaa aivoja ja polttaa kaloria. Adhd, add on kansamme vitsaus ja vanhemmat ovat tarjonneet näille potilaille heidän lapsuudessaan liikaa yhtä aikaisia ärsykkeitä, liian pitkään. No onneksi amfetamiinilla pystytään laittamaan järki juoksemaan elämän vilinässä. Nykyään edes vanhemmat eivät oikein voi vaikuttaa koska kehitys on vienyt tämän tähän. Mutta rallatellaan mukana, eipä tälle muutakaan voi kuin yrittää ite toimia edes vähän erilailla.

^ en varmaan ihan ymmärtänyt pointtia, mutta eri sosiaalisten medioiden kanssahan saa kyllä valita ihan itse, mihin osallistuu.

Töissä jonkin matkaa hankalampaa, kun joko maili tai pikaviestin kilkattaa koko ajan ja asiat ovat välistä sellaisia, ettei voi oikein jättää huomiotta. Pitäs pitää enemmän etäpäiviä. Se rauhoittaa sentään jonkin verran omaa tekemistä.

Jos vaikka tammikuun nyt alkuun rehkisi ja miettisi sitten uudelleen, että kannattaako.

Jos vaikka tammikuun nyt alkuun kuntouttelisi ja miettisi sitten uudelleen, pystyykö tekemään mitään järkevää. Kannatti saada SI-nivel (?) solmuun juuri sopivasti vuoden vaihteeksi, niin lähtee ensi vuoden treenit hyvin käyntiin. Ja minä kun olin ajatellut, että alkuvuoden ehtisi kerrankin treenata tosissaan ja että kroppakin hajoaisi vasta kriittisenä vanhenemispäivänä keväällä.

Eikäkö jos nyt yleisesti miettii et onko somesta enemmän hyötyä vai haittaa, haittaa uskoisin. Meni tossa ihan tarkoituksella kuukauden verran etten juuri käyttänyt puhelinta, töissä jätin päiväks autoon jne. Tuntui helvetin hyvältä, kahvitauollakin keskittyi huilaamiseen paljon paremmin ja siinä vaan valutteli konkat tyhjäks.Vertaa et kaivaa puhelimen ja päivittää iltalehtee ja pakkista, aivot sauhuaa ja sit kun tekee sen virheen et tauolla vastaa jonkun räkiksen viestiin täällä niin loppupäivä meneekin puhelinta vilkuillessa.

En tiiä miks mun viesteistä ei saa selvää, vaikuttaako se et kirjotan enigmalla?

Huomenna treenataan porukal illal Steel Bodylla.

Back
Ylös Bottom