Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mut ette kai te tosissaan kiistä sitä että ihminen on vähän hölmö ja se tykkäyksen saaminen menee mielihyväkeskukseen, siinä määrin jopa et jollekkin se on addiktio?

Jos joku tämmösen foorumin tykkäyksistä saa mitään värinää yhtään mihinkään, olisi ehkä syytä hakeutua hoitoon. Ehkä muillakin alustoilla.

Jos joku tämmösen foorumin tykkäyksistä saa mitään värinää yhtään mihinkään, olisi ehkä syytä hakeutua hoitoon. Ehkä muillakin alustoilla.

Kylläpä saa ja jos kaikki tykkäyksien ystävät pantais hoitoon, nokialta ainakin loppuisi tila. Eihän mikään ole mielenkiintoisempaa kuin tutkia ihmisen käyttäytymistä ja motiiveja.

Pitäisiköhän vuonna 2019 aloittaa treenaamaan ihan niinku tosissaan? (n)

Jos vaikka tammikuun nyt alkuun rehkisi ja miettisi sitten uudelleen, että kannattaako.

Siis miksi luulin, että jodelissa olisi ihan ”aikuisiakin” ihmisiä, kun juttujen perusteella ikätaso lähentelee 13-16 vuotta. Kaikki uusi on jännää, mutta kun aiheet on yhtä kirosanaa tai suihinotto-juttua.

Mikään ei ole helpompi tapa kerätä peukkuja kuin tällainen ketju. Ei tarvi puhua aiheesta, vetelee vaan. Tää on vähä niinkö huijaamista,douppia. Aina kun kerkee niin laukasee vaan, mitään ei menetä vaikkei onnaiskaan.
Olen aistivinani sellaisen rekkalavallisen katkeruutta.

Täällä ei oo tainnu meno paljoa muuttua? Ainakin samat nimimerkit näyttää kirjoittelevan melkein osiosta riippumatta. En edes muista, millon oon palstalle kirjautunut tätä päivää ennen...

aika perus meisinki ja meisselinki.... mie oon ollu aktiivisempi loppuvuodesta kuin ihan hetkeen... mut juu, aikas samat naamat, habat ja pärsiit ne täällä heiluu...

Täällä ei oo tainnu meno paljoa muuttua? Ainakin samat nimimerkit näyttää kirjoittelevan melkein osiosta riippumatta. En edes muista, millon oon palstalle kirjautunut tätä päivää ennen...
Oho. Ei oo montaa päivää, kun mietin, että mihinkähän kivenkoloon se Maxsatakolmeykkönen on mönkiny!

Täällä ei oo tainnu meno paljoa muuttua?
20401949.gif

Siinäpä ne tärkeimmät.

Back
Ylös Bottom