Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pojat ei oo livenä nähny niin menee tällaseks, eikö näille oo oma ketju?
Meinasin kirjoittaa tuohon ensin, että et ole tainnut seurata ketjua kovin kauaa.

Sitten tajusin, että tuo kommentti on sinänsä validi, ettei tuollaista ainakaan täällä kotona näe eli netistä pitää kuvia katsella. :LOL:

En usko että kaikkien puolisot on yhtä lautoja kuin minä! :ROFLMAO: Eli en usko että ainakaan muut laittaa siitä syystä ettei kotona tuollaista näe.

Meinasin kirjoittaa tuohon ensin, että et ole tainnut seurata ketjua kovin kauaa.

Sitten tajusin, että tuo kommentti on sinänsä validi, ettei tuollaista ainakaan täällä kotona näe eli netistä pitää kuvia katsella. :LOL:

En oo seurannut joo, kymmenen vuotta aiheutin ongelmia syövän lailla ympäri pakkista, modet saanut harmaita hiuksia. Sit tajusin että olisin voinut suoltaa kaiken tänne eikä kukaan olis sanonu mitään.

Olen keittiössä. Täällä haisee jokin todella pahalle. Se en ole minä itse, koska olin kanssani myös muissa huoneissa eikä niissä haissut.

mie täsä oon häpi ku ei tännää o ollut kuumetta... mie jaksoin käyä kaupasa ostoksilla ja maksaa piikin kuntosalille. jätin salin bossille hlökunnalle
vähän Sarjari-lehden uusimpia numeroita naurettavaksi. Ilo on suuri lahja jouluksi. jei!

Mikä ihme siinä on, että porukkan vehkeet hajoo just tähän aikaan.

Kaukana kotoa.
IMAG1415.webp

Mun jouluvapaat meni jo. Tänäänkin meni ylitöiksi ja mitää en ehdi tekemään mitä suunnittelin. Voisin vähän kirota, mutta vokotti vaatis kuitenki asiallista kieltä onely.

Back
Ylös Bottom