Katoin heti, aiempien juttujen myötä, että puutarhuri kakkimassa.katso liitettä 152479
Nurmikko on särmä. Saksittu, kirjaimellisesti.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Katoin heti, aiempien juttujen myötä, että puutarhuri kakkimassa.katso liitettä 152479
Nurmikko on särmä. Saksittu, kirjaimellisesti.
Eiks se oo meiän meiän kaikkien nykynen ylipäällikkö? Tai joku semmonen... Mikälie, äänestettiin silti porukalla...sen Minäkin tunnistin, mutta Miestän en
kuka tuo junkkeri O?
...sul on jumpalla samat sykkeet ku mulla säbässä. Ja menen melko kovaa siellä! Puntilla syke ei nouse yli sadan juurikaan koskaan.Sinne män puolet suklaalevystä. Leposyke n.70. Piti alkaa ihmettelemään onko mussa jotain vialla kun kaveri kysyi mitä oikein teen siellä kun mulla keskisyke on 130 ja max 174.. Vastasin että treenata.No suht samoja lukuja toi kello näyttäny aina jumpalla, tiedä sitten. Olo on ainakin ihan jees.
...sul on jumpalla samat sykkeet ku mulla säbässä. Ja menen melko kovaa siellä! Puntilla syke ei nouse yli sadan juurikaan koskaan.
Ja toisinpäin, mulla vetelee kyllä sykkeet tapissa kovissa mave- ja kyykkysarjoissa, mutta mä vedänkin aika kovaa siellä. Säbämiesten punttireenit nyt tiedetäänNo aika löysä treeni olis kyllä itellä jos syke tossa satkussa pitäis pysyä, luulisin.Fillarilla 10min alkulämmöt, siinä syke pyörii 130 tienoilla.
Nyt sumppia.
No kuntit? Paljonko? Itse en mielelläni maksaisi mitään... Mutta jos pakko olisi, panostaisin hinta/laatusuhteeseen. Ehkä ottaisin indeksiin sidotulla vaihtelevalla hinnalla.
https://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/a/dafeadd6-daba-400c-9360-b1bfaa5e156a