Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jalkatilaa: on. 15449772106977799746202201417567.webp

Pääjohtosarjassa on piuhaa 3km.

Sitä kun alkaa selvitellä niin se voi äkkiä olla sekasin ku huoran tukka.

Veljellä kalustoa. Aikas hupaisia vekottimia, parin viikon välein jotai isompaa härdelliä niiden takia.
Kerran olen motoa ajanut about 200m. Varmuuden vuoksi hytissä nojasin vastakkaiseen suuntaan, ettei se vaan kaadu, kun hieman kaltevammalla pinnalla meni lietesäiliön vieressä. Veli tokas, etten vielä sentään nii läski ole, että nojaamisesta olis apua.

Sähköviat on mukavia. Joko sitä tulee tai ei tule. Ei ole välimallia.

Ainoa ongelma on, kun melkein mihinkään vehkeeseen ei saa kunnon kuvia, että vois soitella esim piuhoja läpi ja paukutella jännitettä niihin vuotojen hakemisen helpottamiseksi. Tai no, kai joku joka on valmistajalla töissä, saa kuvat käteen, mutta koita nyt huoltaa jotain itse, kun kuvia ei saa edes autoon. Porkkanamopoon sentäs sai kaavion, kun latas jokun 200 sivuisen huoltomanuaalin.

Jahans, ensivuodelle teen kannen ja 5 sivua Sarjarin -lihasteemanumeroon, ja +10 sivua sarjakuvanpiirto-oppaaseen. Tämän lisäksi ajattelin pitkästä aikaa pyöräyttää tulille oman pienlehdenkin.
Jesh! Onpa tuaas tekemistä kesään asti. Aivan kö ei olisi muutenkin, mutta nyt varmasti on.

Ainoa ongelma on, kun melkein mihinkään vehkeeseen ei saa kunnon kuvia, että vois soitella esim piuhoja läpi ja paukutella jännitettä niihin vuotojen hakemisen helpottamiseksi. Tai no, kai joku joka on valmistajalla töissä, saa kuvat käteen, mutta koita nyt huoltaa jotain itse, kun kuvia ei saa edes autoon. Porkkanamopoon sentäs sai kaavion, kun latas jokun 200 sivuisen huoltomanuaalin.
Ommuute varmaan just noin.

Sitten kun aletaan hommata kaavoita entiseen pv kalustoon, joutuu jo vähän soittelemaan päiväkäskyjä.

Mää jopa tulostin sen oppaan, loppui muste joo. Kävi vanha canoni vähä kuumana.

Back
Ylös Bottom