Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
24-27'cMissä lukemassa toi kylppärin lattia tulis pitää?
Khyyl. Toyota. Ei maksa maltaita ja kestää. Toki sillä hukkuu massaan ja naapurit ei oo kateellisia. Se on kyllä vittumaista.Monenlaisia autoja ollut mut jos paljon ajaa, on vaan yksi merkki.
Khyyl. Toyota. Ei maksa maltaita ja kestää. Toki sillä hukkuu massaan ja naapurit ei oo kateellisia. Se on kyllä vittumaista.
Teknik sano ryssä ku saranan näkiKauhea homma halkojen takia.
Itse olin kerran viipurissa ns. tien varressa odottamassa kun toivat samanlaisella härvelillä 2 nippua puutavaraa kerrallaan kun matala F12 ei olisi päässyt mihkään, kärry perässä.
Finnejä selässä? Kandeis roinata vähemmän
wow! this escalated quickly! 

Ei juma, kuinka usein te autoa vaihdatte? Minulla on nyt autot nrot 4&5.
Miten tuosta kuvasta voi saada edes aasi muodostettua sillan roinaamiseen?
juupa juu... looking back on katsoa taakseen ja mimmi katsoo taakseen, eikä selkäänsä. Eli ontuu jo lähtökuopissa niin että sutii ympyrää.Miks kaikki pitää vääntää rautalangasta. Kuvassa tyttö katsoi kauhistuneena peilistä selkää. Looking back = katsoa selkää. Ja salikarjuilla roina aiheuttaa aknea selkään.
Että jos vienteleksii paskoo huumoria,
Intruder on muuten piruksen kova leffa... näin niinkö sivuofficummenttina... Ja ohan tuo nätti "mopo"kin.Intruderilla![]()
Intruder on muuten piruksen kova leffa... näin niinkö sivuofficummenttina... Ja ohan tuo nätti "mopo"kin.
http://www.leffatykki.com/elokuva/intruder-1989En muista nähneeni, pitää tutkia..
Itse käytän rautalangan sijaan alustan tarjoamaa suodatusominaisuutta.Miks kaikki pitää vääntää rautalangasta. Kuvassa tyttö katsoi kauhistuneena peilistä selkää. Looking back = katsoa selkää. Ja salikarjuilla roina aiheuttaa aknea selkään.