Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voisko joku lähteä mun puolesta salille?
Mä olin niin sun ei tartte mennä.

Oli kyllä niin helen tahmeaa, että ärsytti. Nenässä sellainen tunne kun olisi tulossa taas flunssa. Siitä ehkä johtui. Perkele, sanon minä.

Kuukauden päästä elämä muuttuu rytinällä. Lähtölaskenta on alkanut.

Oli kyllä niin helen tahmeaa, että ärsytti. Nenässä sellainen tunne kun olisi tulossa taas flunssa. Siitä ehkä johtui. Perkele, sanon minä.

Mulla on muutoskausi parhaillaan menossa, elämäni isoin projekti parhaillaan menossa ja muutot yms.
Toisaalta jos kävit lämmittämässä tangon valmiiksi niin taidan mennä.

Teini täyttää 18 ja saa kengän kuvan persiiseen?

Sellaista päivää ei tule, että lapsen ajan kotoa pois.

Mutta se päivä kun koittaa niin minä taidan roikkua lahkeessa ja itken, että ei vielä saa muuttaa pois.

Mulla on muutoskausi parhaillaan menossa, elämäni isoin projekti parhaillaan menossa ja muutot yms.
Toisaalta jos kävit lämmittämässä tangon valmiiksi niin taidan mennä.

Mulla myös tulossa suurin muutos koko mun elämässä. Pelottaa.
Täytyy vaan yrittää. Yksin kun yrittää niin on vähän raskasta.
Mutta toisaalta, jos homma hoituu niin saa olla itseensä tyytyväinen, edes kerran. Mutta siihen on vielä pitkä matka.

Mulla myös tulossa suurin muutos koko mun elämässä. Pelottaa.
Täytyy vaan yrittää. Yksin kun yrittää niin on vähän raskasta.
Mutta toisaalta, jos homma hoituu niin saa olla itseensä tyytyväinen, edes kerran. Mutta siihen on vielä pitkä matka.

No kerro nyt uteliaille mitä sää meinaat tehdä.

Mä saan vihdoin ja viimein jatkaa opiskeluja tammikuussa. Sitten ehkä pääsen stalkkaamaan @TJJ :tä mäelle usein. Kerron siellä sitten juttuja hoitajille porssesta ja sen pillutetuista oven kahvoista. Niin ja konepellille paskomisen jalosta taidosta.

Tosiaan kyllä nyt toivon, että ne opiskelut alkaa kunnolla eikä tartte taas heti alkuunsa niitä keskeyttää. Blaah.

No kerro ny jumalauta miten se muuttuu. Tässä on nyt puolivuotta luettu näitä kryptisiä koodeja muna pystyssä.

Ei kierrä veri enää normaalisti.

Back
Ylös Bottom