Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kumma väsymys ollut jo kahtena päivänä, olo on vähän sellainen turhautunut ja tylsistynyt mutta tekisi mieli vain nukkua. Viimeyönä nukuin niin huonosti että aivotoiminta ei ollut parhaimmillaan ehkä tänään.

En toki tiedä onko se muulloinkaan.
kappas ollaa iha samixii, mennäänkö naimiaisiin?

Pappadadaa. Kerrankin on töissä hiljaista, ollut jo ainakin tunnin. Oon nyt syönyt ja plärännyt iltistä, mitäs sitte kannattais tehdä. Ilmeisesti muuttojutut alkaa olla aika hanskassa, kun ei tuu mieleen mitään järkevää puuhaa.

Pappadadaa. Kerrankin on töissä hiljaista, ollut jo ainakin tunnin. Oon nyt syönyt ja plärännyt iltistä, mitäs sitte kannattais tehdä. Ilmeisesti muuttojutut alkaa olla aika hanskassa, kun ei tuu mieleen mitään järkevää puuhaa.
Kuvataiteen harrastaminen miehen mieliksi on aina sellainen asia joka kannattaa.

Siis kavereilta kuulin, minähän en itse semmoisia riettauksia siedä.

tenor.gif

olet varmaan 1/10 000

löytyyykö ketjusta toista jota ei harmita, minua ainakin harmittaa 99 aamuna sadasta

Lähes kymmenen vuotta meni niin, että oli ilo mennä töihin. Sitte työnantaja koitti tehä kaikkensa, että ois lähetty ite, mutta lopulta joutu nöyrtymään ja pistämään yyteet pystyyn. Ny uusia kuviota suunnitellessa irtisanomisajan työssäolovelvoitteella...

Ei töihin lähtö sinänsä vituta, yleensä. Töissä sitten välissä vituttaa niin että miettii mistä viiltelis itseään.

Mites se nykyajan vaparimoottoreissa menee? Eikö se kumminkin teknisesti ottaen se kaasu imetä sinne sylinteriin..? Suck, squeeze, bang and blow vai miten se oli? Vai miten se menee, ilma imetään sylinteriin ja bensa ruiskutetaan sinne ylipaineella?

Tietenkin ahdetuissa sitten se ilmakin sinne painetaan.

Oikeassa tohtori on. Kaasarimoottoreissa aikanaan bensakin imettiin ilman toimesta, edelleen ahtamattomat moottorit imuttavat vaikka neste syötettäisiinkin ruikkimalla.

Päivän spektaakkelioperaation jälkeen minulla särkee jalkapohjia, alaselkää ja yläselkää ns. ihan vitusti. Kumpikohan lienee kipeämpi, leikattu vai leikattava?

Aivan jäätävä turvotus ollu koko päivän. Äkkinäinen ois voinu luulla raskauden olevan ensimmäisen kolmanneksen yli vatsan koosta päätellen. Ystävällinen kollega tarjoutui tekemään ultran asian varmistamiseksi, mutta koin tutkimuksen tatpeettomaksi tässä vaiheessa. Eiköhän tämä ole jo aamuun mennessä helpottanut.

Korvaani tehtiin koe sohvalla. Ensin vilkaisu jollain korvakaukoputkella. Todettiin vaikkukökkö. Putsinki. Uusi kaukoputkilointi ja tulos, ei työntynyt perälle. Jäi topsiin.

Voin siis jatkaa elämäni mittaista rataa, eli syväpuhdistusta.

Back
Ylös Bottom