Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

kraz76f.jpg
gaz?

En ymmärtänyt puoliakaan mitä tässä yritetään sanoa. Paitsi tissit ymmärsin.
Niin ajattelinkin, siksi lisäsin loppuosan.

Huono tapa pyörähtää moikkaamassa mummoa töiden jälkeen. Lihom varmaan parossa viikossa 7 kg tällä menolla.
Olen oppinut, että hoida sali ennen tuollaista vierailua. Joskus tein niin, että ensin virailulle ja siitä salille. Lopputulos oli se, että pyörii röyhtäillen salilla.

Tunnen siis tuskasi.

Nyt on loukattu syvästi itävehkeiden asiantuntijoiden sialua, lopullinen kadotus odottaa.
Ps: minä suoritin loistavan palvelukseni näiden vitun romujen kanssa autovarikolla.

Viimeksi muokattu:
Tulipahan vietettyä paras viikonloppu koko vuonna. Eikä se sisältänyt muuta kuin tavanomaisia aineksia millä se onni on ennenkin saavutettu: kovat treenit, nokostelu, kalorittomat munkit ja sämpylä, pientä herkuttelua sekä lasi viiniä. Bohemian Rhapsody tuli käytyä tiirailemassa, oli kyllä todella hyvä leffaversio Freddien elämästä.

Huh, tässä on saanut pakattua hyvin ja päivän viimeinen ruokalautasellinen uppoamassa haaviin samalla kun UFC:n ukkelit lyö toisiaan. Paljon on joutunut tälle vuoden tekemään ja kestämään, mutta nyt on kaikki hyvin.

Tekniikan ihmelapset hoi, tietokone käynnistyy normaalisti mutta kuva ei näy valittaa ettei olisi video inputtia, olen koittanut hdmi kaapelilla yhdistää mutta ei toimi telkkarissa eikä tietokoneen näytössä.

se on moikka kaikille! Mitäs teiän tussuntaihin, eiku siis sunnuntaihin kuuluu?
46758857_756261821400011_2161894942610292736_o.jpg

Tekniikan ihmelapset hoi, tietokone käynnistyy normaalisti mutta kuva ei näy valittaa ettei olisi video inputtia, olen koittanut hdmi kaapelilla yhdistää mutta ei toimi telkkarissa eikä tietokoneen näytössä.

solved, dvi kaapeli koneeseen ja hdmi telkkariin onneksi oli tämmöinen piuha. Ilmeisesti koneen hdmi portti vain on kyrvähtänyt.

Jos arjesta puuttuu merkityksellisyyden kokemus, mitä todennäköisimmin ei elä omien arvojen mukaista elämää. Arvojen selkiyttäminen ja niiden mukaan eläminen on yksi tärkeimpiä asioita merkityksellisyyden kokemisessa. Merkityksellisyys ja elämän mielekkyys kuitenkin rakentuvat arjen ympärille, siihen mitä joka päivä eletään. Tietenkin matkustelu on kivaa ja kukapa ei haluaisi hienoja muistoja ja kokemuksia mutta lomamatkat sinällään eivät riitä muuttamaan jokapäiväistä elämää mielekkääksi ja tuomaan siihen merkityksellisyyden kokemusta.
Jotkut eivät halua pohtia näitä, koska silloin joutuu miettimään asioita, jotka omassa elämässä ovat lopulta menneetkin "pieleen" - ei välttämättä jonkun muun mielestä mutta sen oman sisimmän ja itsen toteuttamisen näkökulmasta. Monesti arvot saattavat sekoittua tavoitteisiin tai ulkoa tuleviin ihanteisiin, joita sitten omassa elämässään toteuttaa.
Esim. joku saattaa tehdä tosi paljon töitä ansaitakseen paljon rahaa mutta kun asiaa tarkemmin ajattelee, ei ko. ihminen ei oikeastaan pidä rahaa tärkeänä ollenkaan, tärkeintä on tulla toimeen ja pystyä nauttimaan itselle tärkeistä asioista, joita raha mahdollistaa. Itse omistetun rahan määrällä ei välttämättä ole mitään merkitystä.
Mutta joo, liian asiapitoista tälle foorumille. :barefoot:

On off-topic: Tissit. Hipelöin omia suihkussa käydessä.
Juuri näin. Hyvin muotoiltu.

Voisin jäsentää ajatukseni juuri samoin, jos kirjalliset taitoni olisi yhtä lahjakkaat.

Allekirjoittaneen "elämä". Käy töissä, 40-70h/vko. Käy salilla 2-4krt/vko. Loppuaika: sohvalla.

Ihmetyttääkö kun jokaisella mahdollisella hetkellä lähden reissuun?

Jos arjesta puuttuu merkityksellisyyden kokemus, mitä todennäköisimmin ei elä omien arvojen mukaista elämää. Arvojen selkiyttäminen ja niiden mukaan eläminen on yksi tärkeimpiä asioita merkityksellisyyden kokemisessa. Merkityksellisyys ja elämän mielekkyys kuitenkin rakentuvat arjen ympärille, siihen mitä joka päivä eletään. Tietenkin matkustelu on kivaa ja kukapa ei haluaisi hienoja muistoja ja kokemuksia mutta lomamatkat sinällään eivät riitä muuttamaan jokapäiväistä elämää mielekkääksi ja tuomaan siihen merkityksellisyyden kokemusta.
Jotkut eivät halua pohtia näitä, koska silloin joutuu miettimään asioita, jotka omassa elämässä ovat lopulta menneetkin "pieleen" - ei välttämättä jonkun muun mielestä mutta sen oman sisimmän ja itsen toteuttamisen näkökulmasta. Monesti arvot saattavat sekoittua tavoitteisiin tai ulkoa tuleviin ihanteisiin, joita sitten omassa elämässään toteuttaa.
Esim. joku saattaa tehdä tosi paljon töitä ansaitakseen paljon rahaa mutta kun asiaa tarkemmin ajattelee, ei ko. ihminen ei oikeastaan pidä rahaa tärkeänä ollenkaan, tärkeintä on tulla toimeen ja pystyä nauttimaan itselle tärkeistä asioista, joita raha mahdollistaa. Itse omistetun rahan määrällä ei välttämättä ole mitään merkitystä.
Mutta joo, liian asiapitoista tälle foorumille. :barefoot:

On off-topic: Tissit. Hipelöin omia suihkussa käydessä.

Meinasin tehdä asiapostauksen, mutta laimennan nyt vähän: Kiteytettynä tuo Fean viesti tarkoittaa sitä, että jos haluaa tietää mistä itse tykkää, on ensin tutustuttava itseensä. Ja kun ollaan offarilla, tämän voi tulkita joko hengellisenä matkana itseensä tai ihan vaan päivittäin useita kertoja toistettuna vemputuksena.

Back
Ylös Bottom