Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jaahas, vähän aikaa kun vielä pihisen niin ääntä ei tule ollenkaan.

Kiva kun on kolmas flunssa tähän syksyyn. Normaalisti en sairasta ikinä.

Alkaa kroppa olemaan varmaan loppu kun kaikki virukset tarttuu.

Liitteet

• 07EA254C-EDA1-4E6E-9AA7-3111E9AE6115.webp
    07EA254C-EDA1-4E6E-9AA7-3111E9AE6115.webp
    128,8 KB · Katsottu: 221
Ja vahva muna.

Tukka alkoi siirtymään kulmakarvojen alapuolelle heti armeijan jälkeen. On jakaantunut tasapuolisesti ympäri kehoa. Faijalta tuli perittyä myskihärän testot. Ei tarvi vaimon valitella etteikö olis yhtymistä. Koko ajan täytyy saada.

Päätin räppästä kuvan siitä että onko miun selkä- yms.lihoista mitään jälellä tän tragikoomisen loukkaantumis- ja sairastelukierteen jälkeen. Näemma siellä vielä jotain muutakin on kuin nuttura kireällä,
suttusia tatuointeja, arpia, läskiä ja lotinaa.... onneksi en ole bodari. Silloin pännittäisi huolella. Super heavy weight -painoluokan naarasvoimanostajanakin kyä hieman pännittää. Mutta jos ensivuosi
olisi kirjaimellisesti ehjempi treenivuosi....

46489577_752937551732438_3302469477098061824_o.jpg

Eiköhän se oo kuntit päivä paketissa.

Vois hieman raapasta päivän kylkeen omia hommia.

Tarttis katsoa painepesurista millasen adapterin se tarvii, jos joku päivä kävis sen vaahtopyssyn hakeen. Puuilossa tais olla 19,90 e. Ei paha muovipullosta ja suuttimesta.

Kun syöt ”kiirelounaaksi” ABC:n paneroitua kalaa kurkulla ja tomaatilla ja mietit, että ”pitäisikö huomenna ajaa sittenkin se 100 km:n lenkki ja mennä toimiston kautta, vakiolounaspaikassa olisi kuitenkin lohikeittopäivä.”

Kun syöt ”kiirelounaaksi” ABC:n paneroitua kalaa kurkulla ja tomaatilla ja mietit, että ”pitäisikö huomenna ajaa sittenkin se 100 km:n lenkki ja mennä toimiston kautta, vakiolounaspaikassa olisi kuitenkin lohikeittopäivä.”
luin "kireelounaaksi" ja mietit ettei toi ny ihan kiristelysafkalta välttis ole... toi kiirelounas kuulostaakin loogisemmalta.

Hei. Meillä on töissä perinteisesti suklaatarjoilu päivittäin vähintäänkin marraskuun puolivälistä loppiaiseen asti, kun kaikenmaailman edustajat puskee konvehtilaaria tarjolle. Että sitä ihmettelin, miksi joku on piilottanut ne kaappiin tällä hetkellä?? Siellä on jo kaks rasiaa ja viime viikolla oma-aloitteisesti kaivelin sieltä jo yhden boksin tuhottavaksi. Olen ihan neuvoton tässä tilanteessa, kauheesti tekee mieli herkkuja, mutta onko ne nyt jostain syystä tuolla kaapissa. Nolottaa liikaa kysellä työkavereilta :nolo: Enköhän mä vielä tunnin herkkuhimottelun jälkeen senkin tee.

Mustalainen heitti keihään ilman vauhtia lähes sm-matkan, paikallinen valmentaja sattui huomaamaan tämän ja ihmetteli mistä moiset keihästaidot valde oli saanut niin tämä totes: Mie kun luulin että se on rautakanki, isä opetti jo pienenä että kuule valde jos sie saat joskus työkalun käteen niin heitä se mahollisimman kauas.

Hei. Meillä on töissä perinteisesti suklaatarjoilu päivittäin vähintäänkin marraskuun puolivälistä loppiaiseen asti, kun kaikenmaailman edustajat puskee konvehtilaaria tarjolle. Että sitä ihmettelin, miksi joku on piilottanut ne kaappiin tällä hetkellä?? Siellä on jo kaks rasiaa ja viime viikolla oma-aloitteisesti kaivelin sieltä jo yhden boksin tuhottavaksi. Olen ihan neuvoton tässä tilanteessa, kauheesti tekee mieli herkkuja, mutta onko ne nyt jostain syystä tuolla kaapissa. Nolottaa liikaa kysellä työkavereilta :nolo: Enköhän mä vielä tunnin herkkuhimottelun jälkeen senkin tee.
Meillä työpaikalla oli porukka keränny herkkukolehdin mulle. Kasa pullia, konvehteja, sämpylää ja karkkeja. Käsipaperi päällä johon kirjoitettu "Teemun dieettilounas".

Vähän nyt musta tuntuu että työyhteisössä harrastetaan jonkinasteista vittuilua. Ehkä siellä teilläkin yritetään vain pitää huoli sun linjoista? :barefoot:

Nopein tapa pudottaa 10 kiloa on leikata oma jalka irti.

-tuntematon ortopedi

E. On kyllä kroppa siunattu sellaisella antomialla että ihan turha kuvitella mavettavansa ikinä isoja romuja. Mä kyykkään tällä hetkellä enemmän kuin nostan maasta :barefoot:

Viimeksi muokattu:

Työpaikalla joku/jotkut yrittävät olla herkkulakossa. Namit on piilotettu kaappiin vähentämään kiusausta. Ota tilanteesta ilo irti: saat itse syödä enemmän ja lisäksi on kiva tehdä hieman kiusaa lakkoilijoille.

Niin minäkin teen :nolo:

Back
Ylös Bottom