Jäsen g käyttänee samaa sekä kasseihin että päälakeen.Kah. Täytyykin kokeilla ensi kerralla kun on perse hiertynyt rikki.
Pallinaamalle, kyllä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jäsen g käyttänee samaa sekä kasseihin että päälakeen.Kah. Täytyykin kokeilla ensi kerralla kun on perse hiertynyt rikki.
Pallinaamalle, kyllä.
Jäsen g käyttänee samaa sekä kasseihin että päälakeen.
Prkl, saa ikinä painoa tippumaan.
luin "kireelounaaksi" ja mietit ettei toi ny ihan kiristelysafkalta välttis ole... toi kiirelounas kuulostaakin loogisemmalta.Kun syöt ”kiirelounaaksi” ABC:n paneroitua kalaa kurkulla ja tomaatilla ja mietit, että ”pitäisikö huomenna ajaa sittenkin se 100 km:n lenkki ja mennä toimiston kautta, vakiolounaspaikassa olisi kuitenkin lohikeittopäivä.”
Prkl, saa ikinä painoa tippumaan.
Enköhän mä vielä tunnin herkkuhimottelun jälkeen senkin tee.Meillä työpaikalla oli porukka keränny herkkukolehdin mulle. Kasa pullia, konvehteja, sämpylää ja karkkeja. Käsipaperi päällä johon kirjoitettu "Teemun dieettilounas".Hei. Meillä on töissä perinteisesti suklaatarjoilu päivittäin vähintäänkin marraskuun puolivälistä loppiaiseen asti, kun kaikenmaailman edustajat puskee konvehtilaaria tarjolle. Että sitä ihmettelin, miksi joku on piilottanut ne kaappiin tällä hetkellä?? Siellä on jo kaks rasiaa ja viime viikolla oma-aloitteisesti kaivelin sieltä jo yhden boksin tuhottavaksi. Olen ihan neuvoton tässä tilanteessa, kauheesti tekee mieli herkkuja, mutta onko ne nyt jostain syystä tuolla kaapissa. Nolottaa liikaa kysellä työkavereiltaEnköhän mä vielä tunnin herkkuhimottelun jälkeen senkin tee.
Ei kannata mittauttaa ellei oireita. Tuosta moni kiskoo vaan mielipahaa hehe.En enää koskaan brassaile testoillani. Ne on näköjään pikkupojan tasolla.
Otat painon käteen ja tiputat sen.
![]()
Hei. Meillä on töissä perinteisesti suklaatarjoilu päivittäin vähintäänkin marraskuun puolivälistä loppiaiseen asti, kun kaikenmaailman edustajat puskee konvehtilaaria tarjolle. Että sitä ihmettelin, miksi joku on piilottanut ne kaappiin tällä hetkellä?? Siellä on jo kaks rasiaa ja viime viikolla oma-aloitteisesti kaivelin sieltä jo yhden boksin tuhottavaksi. Olen ihan neuvoton tässä tilanteessa, kauheesti tekee mieli herkkuja, mutta onko ne nyt jostain syystä tuolla kaapissa. Nolottaa liikaa kysellä työkavereiltaEnköhän mä vielä tunnin herkkuhimottelun jälkeen senkin tee.