Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eilisten synttäreiden kunniaksi sallin itselleni hiukan herkkua. Kaivoin pakastimesta B&J purkin sulamaan, pikaisesti vilkaistuna kaikki hyvin, joku Fudge Brownie, kelpaa. Mutta mikä pettymys, se olikin joku maidoton versio! Kamalaa kuraa. Tänään ostettava jotain oikeaa jäätelöä mielipahan korvaamiseksi.

Olen muuten virallisesti autoton :notworthy:

varusMiespalveluksen jälkn pohjoisin piste pallolla missä olen piipahtanut: kalajoen lentokenttä

etäisyys rovajärveen on pysynyt turvallisena

palvelukseni päättymisestä tulee kuluneeksi 1.1.2019, 20vuotta
kotiuduin täysin oppineena, koska: kertaamaan ei ole kutsuttu

Voihan järkytys mikä vämysys. Ihan koomassa mennyt koko päivä, lasken minuutteja, että pääsee takaisin sänkyyn... Tokikaan silloin tietysti ei enää väsytä :nolo:
sama... jaksuhali!

Saavuttiin Rovajärvelle ja naispuoleinen ylikersantti ilmoitti:jumalaita pojat, täällä on muniin asti lunta. Ja kuten usein, naisen sanaan ei voinut luottaa. Kyllä sitä lunta oli kainaloihin asti

:cautious: Taisi olla vain naisoletettu. Vanha viidakon viisaus kertoo että jos tädillä on munat, täti on: setä.
Höpsis, nainen oli vain ytimekkäästi huomaavainen kuulijakuntaa kohtaan. Alkuperäinen lainaus oli: "jumalaita pojat, täällä on muniin asti lunta". Eli joukossa ei ollut tyttöjä, joten hän olettin että kuulijoilla oli munat, joihin asti oli lunta. Olisi tietysti ollut kaikistan informatiivisinta todeta: "jumalaita pojat ja minä nainen, täällä on muniin asti lunta teillä ja minulla pimppiin asti". Mutta aikaa säästääkseen hän ei ilmoittanut asiaa itselleen.

Leikkauspöydälle pääsyä odotellessa. Hius.
Itselläni myös huomenna hiuskirurginen operaatio. Jännittää. Taidan ottaa vähintään paikallispuudutuksen.

Tulee nimittäin isojen lollojen johdosta ihan itsestään (myös puudutus). Osaispa hän vielä leikatakin kunnolla. Leikkaustaito ei ollut prioriteettilistan kärjessä, kun aikanaan palveluntuottajan valikoin...

Höpsis, nainen oli vain ytimekkäästi huomaavainen kuulijakuntaa kohtaan. Alkuperäinen lainaus oli: "jumalaita pojat, täällä on muniin asti lunta". Eli joukossa ei ollut tyttöjä, joten hän olettin että kuulijoilla oli munat, joihin asti oli lunta. Olisi tietysti ollut kaikistan informatiivisinta todeta: "jumalaita pojat ja minä nainen, täällä on muniin asti lunta teillä ja minulla pimppiin asti". Mutta aikaa säästääkseen hän ei ilmoittanut asiaa itselleen.
"kusivehkeisiin asti", olisi kattanut yleisimmät sukupuolet.

Millaiset muistot Rovalta

Lol. Olin vartioryhmän varajohtaja eli en tehnyt juuri mitään paitsi hengailin jonkun gonahtaneen kapiaisen seurassa tsekkailemassa vartiopaikkoja ja jauhamassa paskaa. Tavallaan sääli ettei päässyt Rovalla ampumaan, mutta olihan sitä lystiä saanut Pahkajärvelläkin oman osansa.

Rovalle oli tietysti varattu hyvin eväitä ja kun niitä uhkasi jäädä ylikin, niin viimeisenä iltana heiteltiin sitten säilyketölkkejä nuotioon, jossa ne pamahtivat iloisesti (ja kun sopivasti sattuu, niin teräväreunainen kansi lähtee frisbeenä yllättävän kovaa ja kauas eli kannattaa juosta ajoissa ja katsoa kauempaa, pro tippinä). Siihenhän sattui sitten joku vanhan kaartin yliluutnantti paikalle (ao. keskustelu ei lähes 20 vuoden takaa ole sanatarkasti alkuperäistä vastaava, mutta oleellisilta osin riittävän lähellä):
-"Mikä saatana täällä paukkuu? Mitä vittua te oikein räjäyttelette? Nyt selityksiä, vitun perkele!"
Koska minulla oli räjäytysryhmästä ainoana alikin natsat kaulassa, katsoin velvollisuudekseni ottaa selityksen hommakseni::
-[asento] "Herra yliluutnantti, räjäytämme säilyketölkkejä."
-"Mitä vittua, eivät säilyketölkit räjähdä!"
-"Herra yliluutnantti, kyllä ne räjähtävät. Tölkeissä on sisällä nestettä ja kun tölkki heitetään nuotioon, alkaa neste kiehua ja tölkin sisäinen paine kohoaa höyrystymisen johdosta, kunnes tölkki todellakin räjähtää."
-"Voi SSSaatanan sssaatana..." [poistuu paikalta]

Hieman mietin, tuleeko noottia jälkikäteen, mutta ei tullut.

Back
Ylös Bottom