Hyvät muistot rovasta, ei tarvinnut käydä koko paikassa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Suorittikohan
sama... jaksuhali!Voihan järkytys mikä vämysys. Ihan koomassa mennyt koko päivä, lasken minuutteja, että pääsee takaisin sänkyyn... Tokikaan silloin tietysti ei enää väsytä![]()
naispuoleinen...on muniin asti lunta
Höpsis, nainen oli vain ytimekkäästi huomaavainen kuulijakuntaa kohtaan. Alkuperäinen lainaus oli: "jumalaita pojat, täällä on muniin asti lunta". Eli joukossa ei ollut tyttöjä, joten hän olettin että kuulijoilla oli munat, joihin asti oli lunta. Olisi tietysti ollut kaikistan informatiivisinta todeta: "jumalaita pojat ja minä nainen, täällä on muniin asti lunta teillä ja minulla pimppiin asti". Mutta aikaa säästääkseen hän ei ilmoittanut asiaa itselleen.Taisi olla vain naisoletettu. Vanha viidakon viisaus kertoo että jos tädillä on munat, täti on: setä.
Viikon-parin päästä: ostohousut.nyt omistan monta nokian rengasta
Itselläni myös huomenna hiuskirurginen operaatio. Jännittää. Taidan ottaa vähintään paikallispuudutuksen.Leikkauspöydälle pääsyä odotellessa. Hius.
"kusivehkeisiin asti", olisi kattanut yleisimmät sukupuolet.Höpsis, nainen oli vain ytimekkäästi huomaavainen kuulijakuntaa kohtaan. Alkuperäinen lainaus oli: "jumalaita pojat, täällä on muniin asti lunta". Eli joukossa ei ollut tyttöjä, joten hän olettin että kuulijoilla oli munat, joihin asti oli lunta. Olisi tietysti ollut kaikistan informatiivisinta todeta: "jumalaita pojat ja minä nainen, täällä on muniin asti lunta teillä ja minulla pimppiin asti". Mutta aikaa säästääkseen hän ei ilmoittanut asiaa itselleen.
Millaiset muistot Rovalta