Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Siis se lappu itsessään aiheuttaa migreeniä? höh

En kyllä täysin usko. Migreeni on semmonen naisten tauti. Tulee aina kuukautiskierron mukaan. Menkat alkaa niin joka helvetin asia aiheuttaa migreeniä.

Ei ole uskon asia.

Se, että on menkat ja vähän pää kipeä ei ihan täysin ole sama asia kun migreeni.

Mutta osta toki lamppu. Mulle ei siitä tule migreeniä.

valoyliherkille ja tietynlaista migreeniä poteville kirkasvalolamput todellakin voi aiheuttaa päänsärkykohtauksia ja erittäin pahoja migreenikohtauksia

ja ylipäätään tarkoitettu enemmän aamuihin eikä enää illalla käytettäväksi

itelle toimii vaimealle säädettynä pienii aikoi aamul positivisesti... muutoin käytettynä tulee em. oireistoa... ei ole kiva se .

En kyllä täysin usko. Migreeni on semmonen naisten tauti. Tulee aina kuukautiskierron mukaan. Menkat alkaa niin joka helvetin asia aiheuttaa migreeniä.

Joo ei. Se on muuten aina hienoa, kun ihminen joka ei migreenistä tiedä mitään alkaa kertomaan mistä se johtuu ja toteaa sen olevan ihan vaan naisten menkkahuuhaata.

Viime viikonlopun keikan strobovalot oli liikaa ja aiheutti migreenin. Mulla ei se päänsärky tuu niin pahana, mutta ne aurat ja näön lähteminen toisesta silmästä haittaa elämää.

Joo ei. Se on muuten aina hienoa, kun ihminen joka ei migreenistä tiedä mitään alkaa kertomaan mistä se johtuu ja toteaa sen olevan ihan vaan naisten menkkahuuhaata.

Mulla ei se päänsärky tuu niin pahana, mutta ne aurat ja näön lähteminen toisesta silmästä haittaa elämää.

Tsek. Nyt on about ainoa vuodenaika jolloin ei tarvi pitää aurinkolaseja aina pihalla. Tai verhoja.

Aurinkokin on parhaimmillaan palmun alla varjossa nautittuna.

Kirkasvalolamppu meille...eijtule.

Tsek. Nyt on about ainoa vuodenaika jolloin ei tarvi pitää aurinkolaseja aina pihalla. Tai verhoja.

Aurinkokin on parhaimmillaan palmun alla varjossa nautittuna.

Kirkasvalolamppu meille...eijtule.

Mulla on kirkasvaloherätyskello. Se menee kyllä hyvin, mutta en oo koskaa pitempää aikaa ollu kirkasvalolampun lähellä. Strobot (ja muutki kirkkaana vilkkuvat jutut) on mulle aivan saatanasta, niitä ei pysty kattomaan.

Mulla on kirkasvaloherätyskello. Se menee kyllä hyvin, mutta en oo koskaa pitempää aikaa ollu kirkasvalolampun lähellä. Strobot (ja muutki kirkkaana vilkkuvat jutut) on mulle aivan saatanasta, niitä ei pysty kattomaan.
Mites:
200w.gif

200.gif

100.gif

Sinänsähän minä olen melko kirkkaiden valojen alla lähes päivittäin, mutta ne tuijaa mua niskaan ja valasee vain työmaan. Siinä ei haittaa, mutta suoraa kohti valojen katsominen on saatanasta.

On ne sen verran kirkkaat nuo leikkuutuvan valot, että joskus kun on pidempään haavaan tuijotellut ei tahdo nähdä mitään kun kääntää katseen muualle...vai meinaako sitä vain pyörtyä kun näkee verta?

On ne sen verran kirkkaat nuo leikkuutuvan valot, että joskus kun on pidempään haavaan tuijotellut ei tahdo nähdä mitään kun kääntää katseen muualle...vai meinaako sitä vain pyörtyä kun näkee verta?

Kahdesti käyny Tampereen leikkuutuvassa ja kerran Seinämäjen omassa niin täällä tuntui olevan kirkkaampaa. TOSIN Tampereen leikkurin valoista leikkuun aikana en tiedä mitään (niinkun en tämänkään kylän) ja Seinäjoella nukkumattikin tuntui olevan Jaska Jokusen oloinen hahmo niin en nyt sitten oikeasti tiedä oliko siellä salissa kirkasta vai olinko vaan vähän onnellinen. Mutta siitä on jäänyt kirkas mielikuva.

Back
Ylös Bottom