Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

^Mä olisin varmaan vastannut vain "Jep, palaillaan."
Jos siis suht tuttu ihminen kuitenkin kyseessä?

Tuo ekan lauseen kirjoitusasu ylimääräisine kysymys-ja huutomerkkeineen on lapsellinen, mutta noin muuten pidän itsekin rennosta linjasta silloin kun tilanne sen sallii. En jaksa yhtään sellaista turhan kohteliasta viestittelyä, paitsi vieraiden kanssa sen nyt ymmärtää.
En ole ikinä viestinyt tämän ihmisen kanssa aiemmin. Tämä siis hänen ensimmäinen yhteydenottonsa minun suuntaan.

Kun asiat on muutenkin ajoittain ns. kapulakieltä haluaisin, ettei minun tarvitse viestin saatuani miettiä ensimmäiseksi sitä, että kykeneeköhän ko. ihminen ylipäätään hoitamaan asiaa.

Että ärsyttää, kun aikuiset ihmiset kommunikoi sähköpostilla tyyliin:
"sul varmaan tosi kiire mut mietin et... kun siis tää on siis varmaan ..!!! et nyt sitten mites??!? palataanko tähä alkuviikost sit!???"

Ärsyttää kun kommunikoidaan noin oraalisesti.

Itse raahaan kaikki emailit missä on vaikka !! tai ??? suoraan roskakoriin, jos tullaan kysymään miksi en ole vastannut tai olen saanut sen emailin, lmoitan "tarkistavani" emailit ja ilmoitan että on sellaiset rulet päällä että menevät suoraan kaatopaikalle jos on tuollaista paskaa. Sen jälkeen tulee 99% vain asiallisia emaileja näiltä henkilöiltä.

Voi herraisä.

Käy Joxuz vaihtamassa se suodatin.

Hyytyminen kestää alle minuutin joten olin aikataulun mukaisesti kuitenkin Keravalla 11.00 ja auto pelasi loppumatkan loistavasti :)

Niin ja kyllähän sen huoltoon vien, mutta ei ole tässä vielä ehtinyt! Tänään vielä edessä koiran hammaslääkäri.

Hyytyminen kestää alle minuutin joten olin aikataulun mukaisesti kuitenkin Keravalla 11.00 ja auto pelasi loppumatkan loistavasti :)

Niin ja kyllähän sen huoltoon vien, mutta ei ole tässä vielä ehtinyt! Tänään vielä edessä koiran hammaslääkäri.
Keravalla. Eksä asukkaan enääN Pyhärannassa?!?!!?!

E. Niinku sillee.......

Valitin isännöitsijälle kylmästä makuuhuoneesta. 3-4 astetta vähemmän kuin muualla asunnossa.

Makuuhuoneessa on edelleen kylmä, mutta nyt minulla on huoltomiehen auton avaimet.

Success.

e: voiko auton avaimia pitää panttivankina? Palautus, kun nukkuessa ei enää palele?

Viimeksi muokattu:
Tänä aamuna tiputettiin lappu, että parvekelasien asennus onkin siirretty huomiselle.

Nyt kuitenkin loistavilla salapoliisitaidoillani sanoisin, että homma on hoidettu.

jälki.webp

Back
Ylös Bottom