Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hehe, jos muistatte sen hienon asunnon josta hävisimme tarjouskaupan koska myyjä päätti hyväksyä ehdollisen ostotarjouksen, joka oli meidän tarjoustamme jonkin verran suurempi, niin eipä vissiin kaupat toteutuneet kun asunto tuli juuri uudestaan myyntiin. Hiukan nyt on vahingoniloinen olo. Olisivatpa silloin suosiolla myyneet sen meille 5000 euroa halvemmalla, niin olisi asunnosta päästy eroon ajat sitten ja saisivat keskittyä uuteen kämpäänsä jo hekin kahdesta yhtä aikaa maksamisen sijaan. Pitikö olla ahne niin, pitikö.

Minä suosittelen iltaan rauhoittumista, itsensä tutkiskelua ja aikaisin maan panoa.

Näin säästyy monelta vaivalta, kuten väsymys.

Ainoa joka voi horjuttaa tätä kokonaisuutta on NAIShenkilöt, mutta he tarvitsee vain siirtää alemmalle tasolle ajatuksissa.

Delgiksen jutusta kun ottaa pienen katkeruuden ja kostonhimoisuuden pois niin ei paljoa jää tekstiä.
Mulla on urheiluseuran pikkujoulut, siellä tosin vaan urheillaan ja juodaan glögiä jonka jälkeen lähdetään klo 19.00 palautumaan (nii varmaan)
Juhlistin erästä tapahtumaa (ei erektiota tms.) syömällä kebabin, piti mennä ostamaan kuivaa kanaa kaupasta pannulle mutta erehdyin ovesta ja menkin viereiseen karvaranteiden pizzahelvetiin ja minulle myytiin väkisin pitakebu jonka jouduin melkein väkisin syömään.

Minä suosittelen iltaan rauhoittumista, ja aikaisin maan panoa.

tämä sisältyy jok.ikiseen arkiiiltaani

onhan uni, elämän, parasta aikaa: pyrin nauttimaan siitä mahtollisimman paljon

Koskakohan sitä hankkisi oskiloskoopin. Voisi tutkia piirikortteja, niitä kun ei tehdä kestäviksi, tahallaan.

Uutessa mallissa taas häikkää, tietenkin.

Vanhoja korjaamiani, hajonneita, nolla.

Onhan se huono pisnes tehdä elektroniikka kestämään, mutta on se, kun itse korjaa 50 eurosenttiä kalliimmilla komponenteilla, tuote kestää.

Tätä on nykyaika.

Voi herraisä.

Käy Joxuz vaihtamassa se suodatin.
No kun en omaanikaan ole ehtinyt!

Mutta, joku viriili ketjun herrasmies, jolle käy maksu muutaman ketjun naisen tapaan, eli helissstön ja Feryan, hän voisi piipahtaa hieman rassaamassa.

Edit, tätä juuri, fuuterikin arvasi.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
No kun en omaanikaan ole ehtinyt!

Mutta, joku viriili ketjun herrasmies, jolle käy maksu muutaman ketjun naisen tapaan, eli helissstön ja Feryan, hän voisi piipahtaa hieman rassaamassa.

Edit, tätä juuri, fuuterikin arvasi.
Kiitokset vain. Mutta mun auto ei jätä tielle. Joten auto tai minä emme kaipaa rassausta.

Että ärsyttää, kun aikuiset ihmiset kommunikoi sähköpostilla tyyliin:
"sul varmaan tosi kiire mut mietin et... kun siis tää on siis varmaan ..!!! et nyt sitten mites??!? palataanko tähä alkuviikost sit!???"

Ja sitten vastaat itse hammasta purren:

"Hei!

Kiitos viestistä. Olen pyytänyt tähän lisäselvitystä ja palaan asiaan, kun minulla on tästä lisätietoja.

Ystävällisin terveisin,
xx"

Olkoonkin vaan sisäistä kirjeenvaihtoa mutta silti.
Tosin tuskin noin kirjoittavia päästettäisiin ulospäin kommunikoimaankaan.

^Mä olisin varmaan vastannut vain "Jep, palaillaan."
Jos siis suht tuttu ihminen kuitenkin kyseessä?

Tuo ekan lauseen kirjoitusasu ylimääräisine kysymys-ja huutomerkkeineen on lapsellinen, mutta noin muuten pidän itsekin rennosta linjasta silloin kun tilanne sen sallii. En jaksa yhtään sellaista turhan kohteliasta viestittelyä, paitsi vieraiden kanssa sen nyt ymmärtää.

Back
Ylös Bottom