Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
karata esim. Siperiaan..
Ostetaan elämä.
Nou hääv.
Perinnetiedon mukaan karhulle täytyy pyllistää ilman housuja. Tällä keinolla suomalaisugrilaiset kantaäitimme ovat selviytyneet kohtaamisista. En kyllä tiedä, toimiiko miespylly. Naiset ovat ilmeisemmin vilauttaneet samalla vähän muutakin koska vitun väki eli voima on tiedetty vahvaksi.
Tai vaihtoehtoisesti voisitte kertoa mulle onko jotain sarjoja missä on tappamista ja seksiä. Vai pitääkö taas turvautua kirjoihin.
Oon seurannut yhtä sarjaa redtubesta. Siinä on ainakin paljon seksiä. Pitää tsekkaa sulle nimi, en muista
Juu ja se juoni ei itsellekään aukea, kun lopetan aina kesken kaiken katsomisen.Oon seurannut yhtä sarjaa redtubesta. Siinä on ainakin paljon seksiä. Pitää tsekkaa sulle nimi, en muista
No mä arvasin, että suhun voi luottaa näissä jutuissa. Mut ilmottele ku muistat.
Suaki voi muuten koskettaa tämä juttu.. tai sä oot kyllä varmaan jo liian vanha ”nuoreksi mieheksi”.
https://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/e8865e4a-f365-4725-9c53-f6fee000b22a_se.shtml
Fake Taxi? Fake Agent? Fake Doctor? Hetkinen, onko TJJ siinä pääosissa?Oon seurannut yhtä sarjaa redtubesta. Siinä on ainakin paljon seksiä. Pitää tsekkaa sulle nimi, en muista