Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Koira laihtuu silmissä, tai suorastaan kuihtuu. Mitään selittävää tekijää ei ole, ei siis ripuloi, ei oksenna, syö hyvin jne. Verikokeiden tulokset pitäisi tulla iltaan mennessä. Pelottavaa.

Migreeni kolmatta päivää, olo ei hyvä.
Aion herkutella ahdistukseeni.

+ mun eläke ei kartu, jos porukka lusii kotona nenää kaivaen

Minä suosittelen meille duunareille sellaista, kuin kansankapitalismi.

Koira laihtuu silmissä, tai suorastaan kuihtuu. Mitään selittävää tekijää ei ole, ei siis ripuloi, ei oksenna, syö hyvin jne. Verikokeiden tulokset pitäisi tulla iltaan .

:cry: Voi koirulia.

Minä kävin asioimassa Kelassa. Aina mieltäylentävää seisoa samassa jonossa sössöttävien sekakäyttäjäjanipettereiden ja vanhan kaartin pultsareiden kanssa. Kaikella kunnioituksella ja myötätunnolla heitä kohtaan, mutta kun se hien ja pesemättömyyden haju oli niin pistävä.:confused:

Noni, potut keittymässä ja siskonmakkarakastikkeen ainekset tekeytymässä. Jos avaan ikkunan ja tuuletan hieman, toisikohan se paikalle siskonmakkaranälkäisen naaraan joka tyytyväisellä vatsallaan antaisi hieman silittelyä reggaepampulle?

Huutais paria munkkia vielä. Ja piirakkaa.
19995589.gif

Alkaako tulla vanhaksi, kun eilinen hieman pidempi päivä meinaa väsyttää tänään? Aamukuudelta matkaan lentoasemalle, puoliltaöin takaisin kotona, välissä muutama tunti semihaastavan tason käytännön harjoituksia saksan kielessä. Onneksi ehti palatessa edes napata hieman paikallista virvoketta mukaan lentokentältä.

IMG_20181019_164851.webp

tää tässä otti ja vetäs kirjoittaen blogiinsa.... lukkee ken tahtoo https://www.blogit.fi/krisse-tuomisen-vitnessii-vätnessii-ja-vilosofiaa
On kyllä mukavaa kun ihmiset kommentoi aika paljon miulle miun bloggauksista.

on myös kiva käydä treenaamassa välillä eri pohjalta kuin ylleensä.

ja nyt oon ja möllötän sohval katsoen zombieleffoi... leffa jos on tissei, pärseit, verta ja tsompei, ei voi olla iiiihan huono.

Back
Ylös Bottom