Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä tykkäsin (ja tykkään kyllä vieläkin) katella niitä musiikkivideoita. Ja jos oli silloinen suosikkibändi esiintymässä tai haastateltavana niin piti olla telkun ääressä. Tai sitte ne piti nauhoittaa VHS:lle ja katoin ne ainaki sata kertaa uudestaan, jos ei ollu muuta tekemistä.

Eipä oo hetkeen tulle repeiltyä yhtä voimakkaasti ku tälle just äsken...

E. Siis videoversiolle, missä tuo apina veivaa lapaan ensin pää alaspäin oksalla roikkuen.

CheapSlimCottontail-size_restricted.gif

E. Siis videoversiolle, missä tuo apina veivaa lapaan ensin pää alaspäin oksalla roikkuen.

minunkin suosikkiviteo

Huh huh mikä väsymys ja töihin pitäs jaksaa. Oli aika ikimuistoinen mökkireissu, heti ekana päivänä mökin ovi lukkoon keskellä yötä ja pienissä vaatteissa, ilman puhelinta keskellä metsää. Itse toki oven ulkopuolella.. Aamun koittaessa naapurista kysymään puhelinta lainaan, mikroshortseissa ja kumisaappaissa :whistle:

Nimettiin piraatit, vasemmalta oikeelle:
Kimi, TseiTsei, Keijo "Kiikrousböög" Ruusuvuori, Mmmikaaaa (Kyllös-äänellä) ja Mikasalo.

Löl, 3-v huutaa "kiikrousböög!".

IMAG1678.webp

Huh huh mikä väsymys ja töihin pitäs jaksaa. Oli aika ikimuistoinen mökkireissu, heti ekana päivänä mökin ovi lukkoon keskellä yötä ja pienissä vaatteissa, ilman puhelinta keskellä metsää. Itse toki oven ulkopuolella.. Aamun koittaessa naapurista kysymään puhelinta lainaan, mikroshortseissa ja kumisaappaissa :whistle:
Kuulostaa alan leffan käsikirjoitukselta.

En nyt ole ihan varma pitäisikö kysyä, mutta mitä etsit kun löysit alkuperäisen videon?

Back
Ylös Bottom