Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tommonen piti tilata
Joo miellytti kanssa omaan silmään. 428e oli Saksasta Chrono24 kautta kuluineen.
Täytyy varmaan jatkaa runkkaamisella, on ainakin nätti kello sitten ranteessa.
Tossa Samurai pikkuveli Suomesta ok hintaan:
http://www.kellot.fi/seiko-samurai-prospex-automatic-srpb49k1

Kattelin tuolta sivulta tätä Seikoa ja laitoin huvikseen Puustjärvelle ja Keskiselle tuon kaupan linkin ja kysyin tarjousta. Puustjärveltä huomautettiin, että ohjehinta on virhellinen, vaikka liike väittää olevansa Seikon virallinen jälleenmyyjä. Kokemuksia tästä kaupasta lukiessakin tuli vastaan aika negatiivissävyisiä kommentteja. Ostin sitten Keskiseltä tuon kellon hintaan 369 € ja oon ollut tyytyväinen. :D
Sunisella ois toi Save the Ocean nyt 375 €.
Kattelin tuolta sivulta tätä Seikoa ja laitoin huvikseen Puustjärvelle ja Keskiselle tuon kaupan linkin ja kysyin tarjousta. Puustjärveltä huomautettiin, että ohjehinta on virhellinen, vaikka liike väittää olevansa Seikon virallinen jälleenmyyjä. Kokemuksia tästä kaupasta lukiessakin tuli vastaan aika negatiivissävyisiä kommentteja. Ostin sitten Keskiseltä tuon kellon hintaan 369 € ja oon ollut tyytyväinen. :D
Sattuuko kellään olemaan täällä kokemuksia tuosta liikkeestä? Vähän vaikuttais harmaamyyjältä, vaikka olevinaan AD.
Eli Tudor Heritage Black Bay, mustalla bezelillä ja ETA myllyllä. Taulunsa perusteella saanut nimen ''black rose''. Sillä kombolla valmistettu vain noin puoli vuotta, joten noussut keräilyharvinaisuudeksi.
Onnittelut. Hieno tiuku. On vieläkin omasta mielestäni ulkonäöltään genrensä hienoimpia kelloja vaikka onkin vaan halpiskello.
Tosin pillua en ole vielä tällä saanut. Siihen ei toimi.
Sunisella ois toi Save the Ocean nyt 375 €.
Sattuuko kellään olemaan täällä kokemuksia tuosta liikkeestä? Vähän vaikuttais harmaamyyjältä, vaikka olevinaan AD.