Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kävin tänäkin aamuna uimassa ennen duunia. Tulee hiton hyvä olo siitä ja saa vähän liikuntaa. Funtsein että pystyiskö 4krt vko käymään?

Ja pitäis käydä ostaan ne lättärit. Jos kasvatan hirveet olkapäät uimalla. Ojentajatkin otti hittiä kun ovat kipeenä.

Handshake, kahvit ja munkit.

Suurin yllätys oli ehkä se että Joxuz onkin nainen.

Kaupoista mitään tullu. Olis pitäny ostaa ne panssarivaunun hinausvaijerit kun meni niin halvalla.

nyt on ollut vuoden parhaimmistoa pyöräilykelit, koska:

-raitis ilma, ei siite, muuta pölyä
-ei tuu kuuma
-on ollut tyyntä, erittäin miellyttävä taittaa matkaa

Vähän nyt kyllä satelee epämiellyttävän paljon polkumatkoilla. Ei siinä muuten mitään, mut ei viitti pitää luuria kiinni tangossa pokestoppien pyöräyttelyä varten :barefoot: Ja yks päivä rantatiellä oli 20m pitkä järvi, kenkä ui siellä ikävästi.

Mihkäs multa on hävinnyt treenimotivaatio?
Pariin kuukauteen ei ole huvittanut oikein ollenkaan punttitreeni, mitä nyt viime viikolla reissussa kävin vetämässä perinteisen rinta/käsitreenin jonka jälkeen altaalle pullistelemaan kauheaa vauhtia ja se tuntui kyllä ihan hyvältä.
Toiminnallista reeniä on kyllä tullut tehtyä mutta nyt sekin vähän tökkinyt ja tavoistani poiketen jätin mm. eilen menemättä... hyi minua.

Jaha, minusta on sitte näemmä leivottu jonkinlainen trauma-/päivystyshoitaja, kun alkaa noita puhkuu saliin tuon tuosta. Eipä sillä, kuuluu toimenkuvaan mutta on ollu enempi noitten paljon kokeneempien hommia. Tuntui hassun kivalta, kun tultiin ihan varta vasten päästämään kahvitauolle kun oli vyörytetty hommia niskaan enempi kuin normaalisti. :LOL:

e. Ja siis kahvitaukohan on minun ammatissani etäinen myytti, siksi oli erikoista.

Minusta on joskus tuntunut siltä, että olen enemmän kahvitauolla kuin teen töitä. Tosin ehkä silloin se työ oli sen verran mukavaa, että tuntui kahvitauolta.

Saatanallinen päänsärky.

Elämä on helvettiä, verot perseestä ja pierut pahanhajuisia.

Back
Ylös Bottom