Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jatkossa suåsittelen varmistamaan asian välittömästi, vaikka suorituksen aikana. Nenä kiinni. Nenätippuri voi kyllä tulla siitä.Tulikin tuosta kautta rantain mieleen että kyllä kyykkyä tekevä nainen on kaunis. Aamusalilla taas todettua. Ei kyllä pierenyt, kait.
Kuka on lihava? Kuka?
Nenä kiinni. Nenätippuri voi kyllä tulla siitä.
Kuka on lihava? Kuka?
Fantasia 12,00 €
Missä sylverö
Tuossa minä siiger, ja futher mänössä baariin.
70-luvun lopuilla.
Kovia aikoja saatana.
Myös mun miehen sperma sisältää niitä. Ehdotin kylläkin sille joskus tieteellistä koetta, että kokeillaan ottaa pelkkä sperma ilman minkäänlaista seksiä ja ruutataan se muhun, että tuleeko sama vaikutus. Mies epäili, että ei tulisi. Vähän itsekin arvelen samaa.Olen aika varma että spermani sisältää jotain diatsepaamin kaltaisia rauhoitteita.
No onpahan loppukaudeks jottai jännitettävääki.Fittu täsä mittää kriisiä viel pukka! Kirppu heti kentäl ja vergot tötteröl.
Meillä töissäkin aina painotetaan sitä, kuinka tärkeää on oikea annos, oikea aika ja eritoten oikea antoreitti. Uskon vahvasti että tässä on sama idea.Myös mun miehen sperma sisältää niitä. Ehdotin kylläkin sille joskus tieteellistä koetta, että kokeillaan ottaa pelkkä sperma ilman minkäänlaista seksiä ja ruutataan se muhun, että tuleeko sama vaikutus. Mies epäili, että ei tulisi. Vähän itsekin arvelen samaa.
Meillä töissäkin aina painotetaan sitä, kuinka tärkeää on oikea annos, oikea aika ja eritoten oikea antoreitti. Uskon vahvasti että tässä on sama idea.
Kyllä, kuuluu osana kokemukseen. Mielellään pidempikestoisena kuin bolus, mutta hidas infuusio saattaa aiheuttaa kohdekudoksessa ärsytystä. Pitää aina harkita tilanteen mukaan!Entäs antotapa? Ruiskupumpulla vai boluksina?