Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Emäntä paukkas aamusta kämpille ja kyllä oli ärrinmurrin. Semmoista pientä murinaa. Päätin kikkelöidä naaraan ihan silläkin uhalla että turpaan tulee. Nyt onkin taas huristu kuin tyytyväinen mirri, kokoajan suukotellaan ja paijataan.

Olen aika varma että spermani sisältää jotain diatsepaamin kaltaisia rauhoitteita.

aina noita seksijuttuja

asiallista keskustelua;

#sauna #terveydeksi

B05B062F-BBF2-487A-9CF3-9C19321F88CB.webp

Olen aika varma että spermani sisältää jotain diatsepaamin kaltaisia rauhoitteita.
Myös mun miehen sperma sisältää niitä. Ehdotin kylläkin sille joskus tieteellistä koetta, että kokeillaan ottaa pelkkä sperma ilman minkäänlaista seksiä ja ruutataan se muhun, että tuleeko sama vaikutus. Mies epäili, että ei tulisi. Vähän itsekin arvelen samaa.

Nyt on Raven ja Jackdaw lipastettu jääkaappiin. Meni a-radalla sen verran myöhään, etteivät ehtineet jäähtyä nautittaviksi tähän saunomiseen.

Myös mun miehen sperma sisältää niitä. Ehdotin kylläkin sille joskus tieteellistä koetta, että kokeillaan ottaa pelkkä sperma ilman minkäänlaista seksiä ja ruutataan se muhun, että tuleeko sama vaikutus. Mies epäili, että ei tulisi. Vähän itsekin arvelen samaa.
Meillä töissäkin aina painotetaan sitä, kuinka tärkeää on oikea annos, oikea aika ja eritoten oikea antoreitti. Uskon vahvasti että tässä on sama idea.

Back
Ylös Bottom