Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
https://www.power.fi/sony-75-4k-hdr...QwdL1ofgJCSgKsx53EVqI_YqsndTTG4oaAlffEALw_wcBTarviin uuden telkkarin uuteen kämppään.
Telkkarikaupoista tuli mieleen, olen itse ostanut viimeksi töllön silloin kun valuuttana oli vielä markat.
Ei noissa uudemmissa teräväpiirtosissa kuulema tarvitse hirveän pitkää katseluetäisyyttä nykyään olla. Kertoi mulle Sonyn henkilö, kun kysyin miten kaukaa tommoista pitää kattoa?Voiko telkkari olla liian iso? Vai onko sama kuin kullissa, että mitä isompi sitä parempi?
Ei oo mikään hirveän iso katseluetäisyys mun olkkarissa.
Ei noissa uudemmissa teräväpiirtosissa kuulema tarvitse hirveän pitkää katseluetäisyyttä nykyään olla. Kertoi mulle Sonyn henkilö, kun kysyin miten kaukaa tommoista pitää kattoa?
Emmanuelle olis paree näkyä teräväpiirtona!Eipä varmasti. Miten vanhat kummelijaksot? Ja anoppi kun kattoo jotain monte kriston kreiviä kun on skidiä hoitamassa. Näkyyks nämäkin teräväpiirtona moisesta telkkarista?
Salkkarit taitaa terävänä tulla.
Jostaki netistä löysin 10 vuotta sitten hyvän valkosuklaajuustokakun ohjeen. Suos koht.
e: voi vit...si siitä onki jo 15 vuotta.
Onhan niitä ja vaikka kuinka paljon. Ei vaan ole oikein mitään järkeä ostaa enää non-4K koska hinnat on tulleet noissa 4K töllöissä niin paljon alaspäin.E. En tosin tiedä, onko atm myynnissä juurikaan non 4k telkkuja.
Miksei? Kattooko kovin moni 4k sisältöjä ?Onhan niitä ja vaikka kuinka paljon. Ei vaan ole oikein mitään järkeä ostaa enää non-4K koska hinnat on tulleet noissa 4K töllöissä niin paljon alaspäin.
Itsellä on 4K lähteitä sen verran että en näkisi enää mitään etua hankkia 1080p töllöä, eritoten kun ihan siedettävällä paneelilla saa edullisesti. Toki jos se ainoa lähde on Napakymppi ja Salkkarit niin siinä käy töllö kuin töllö kaveriksi. Ainakin kesällä kun katselin noita vaihtoehtoja niin non-4K oli tarjolla ihan riittävästi, että siitä kun valkkaa vain.Miksei? Kattooko kovin moni 4k sisältöjä ?
Itse en näe mitään järkeä painottaa tuota 4k:ta kuin negatiivisena asiana. Alle 4k (tai sanoisko UHD) reson matskun, kuva on pääsääntöisesti parempi epätarkemmalla paneelilla, kun ei tartte laskea niin paljoa täytepikseleitä jne.
Nooh, tarjonnasta johtuen tosim varmaan seuraava oma töllökin on 4k. Ennemmin tosin ei, jos samanlaisista saisi valita.