Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kyllä muakin sieppaa se, että Jani on saanut kenties väärin perustein n. 300 eur/kk ylimääräistä kulukorvausta, mutta eiköhän nuo typerät homojutut voi jättää niille yläasteikäisille.

Omat työt on taas todellista paskaa vaihteeksi, ja lisäksi luin, että junat ei kulje kuin harvakseltaan. Voi helvatan helvata.

Ei ylä-asteikäisiä paljon homot kiinnosta tai niiden haukkuminen, ovat niin suvaitsevaisia. Tämä homottelu on vanhempien heteromiesten hommaa.

Se miten nimitellään ratkaisee paljon mutta onhan tuo jo ihan oma tsoukki että on yksinhuoltajahomoneekeri eli ainoastaan ruotsinkielinen mamu puuttuu niin ois värisuora suojakertoimissa.
Tuolla pakalla voi voittaa melkein jo Norrisin.

Eiköhän se Jani ole myös kiusattu.
Suomessa kun on harmittavan paljon keskenkasvuisia idiootteja, joiden mielestä niin yksihuoltajuus, homous kuin tummempi ihonväri ovat hyviä kiusaamisenaiheita.

Olen kyllä ollut huomaavinani sellaista, että usein nimenomaan kiusatuista tulee myöhemmin elämässään jotain merkittävää. Toisin kuin kiusaajista. Toki jotkut kiusaamistarinat päättyvät tosi ikävästi kiusatun kohdalla, mutta monien kohdalla käy ehkä myös toisin. :) Ehkä se kärsimys tuo sitten joidenkin kohdalla jonkunlaista sisukkuutta tai vahvuutta luonteeseen. Tai ehkä se sama erilaisuus, jonka kiusaajat ovat lapsena/nuorena kokeneet uhkana, on juuri se asia, minkä vuoksi kiusatusta tulee sitten vanhempana jotain spessua; erityisen fiksu, menestynyt, kuuluisa laulaja, näyttelijä tms.

Eiköhän se Jani ole myös kiusattu.
Suomessa kun on harmittavan paljon keskenkasvuisia idiootteja, joiden mielestä niin yksihuoltajuus, homous kuin tummempi ihonväri ovat hyviä kiusaamisenaiheita

Meinasin vastata jotain asiallista, mutta kysyn sittenkin, onko kiusaajien kiusaaminen ja idiootiksi nimittely sitten sen enempää oikein? Yksilöillä on erilaisia motiiveja, mutta itse en aikuisiällä ole törmännyt muuhun kiusaamiseen henkiökohtaiseksi kuin juuri tällaiseen kiusaajaoletettujen kiusaamiseen.

Olen kyllä ollut huomaavinani sellaista, että usein nimenomaan kiusatuista tulee myöhemmin elämässään jotain merkittävää.

Tästä on pakko olla samaa mieltä. Janistakin tuli eduskunnan kovin kulukorvaus-kikkailija. Kalpenee Hakkaraisen saunakin.
Sekä tekopyhin vihreä. Muistaakseni Antero Vartia osti ekotekona Teslan josta pikaisesti luopui koska ei ollukkan niin eko, eikä tarvi autoa tsadissa. (Disclaimerina en tiiä paljonko suhasi vastapainoksi taksikortilla).

Meinasin vastata jotain asiallista, mutta kysyn sittenkin, onko kiusaajien kiusaaminen ja idiootiksi nimittely sitten sen enempää oikein? Yksilöillä on erilaisia motiiveja, mutta itse en aikuisiällä ole törmännyt muuhun kiusaamiseen henkiökohtaiseksi kuin juuri tällaiseen kiusaajaoletettujen kiusaamiseen.
Lets agree to disagree.
Jos joku jannu esim. potkaisee mun lasta vatsaan syyttä, niin kutsun hyvin mielin myös häntä idiootiksi. Täten taas kerran syyllistyisin "kiusaajaoletetun kiusaamiseen". Hyväksyn tämän ikävän piirteen itsessäni, ja muistan pahoitella näille "kiusaajaoletetuille" kuinka pahoillani olen aiheuttamastani mielipahasta. Ja on se kuitenkin pienempi paha olla kiusaajien kiusaaja, kuin pelkkä kiusaaja. :hyper:

PELI POIKKI! NYT RIITTÄÄ!

Koko homostelun kauhistus lähti tänäpänä tässä ketjussa liikkeelle siitä, kun mainitsin, että kohta joku puolestaloukkaantuja (ajan keskustelukulttuurille ominaisesti), alkaa Jani-Taksia puolustamaan ihonväri- ja/tai keijo-kortilla. Kumpikaan ei liity mitenkään mihinkään, mistä häntä syytetään virkaansa liittyen.

E. Editti oli toki asiaton. Mutta vilpittömästi huumoriksi tarkoitettu.
E2. Myös faktaa silti.

^Itse olet ämmä. Tämän todettuani voin jatkaa muihin aiheisiin!

En nyt tiedä että monelta täältä töistä pitäisi lähteä. HSL paukuttaa punaisella että JUNAT EI KULJE, KÄYTTÄKÄÄ BUSSIA, mutta reittiopas kertoo, että Espoon junat rullaa ihan normaalisti.
Ehkä riskillä lähden täältä normaaliin aikaan, ja sitten itken kohta Huopalahden asemalla kun en pääse muulla kotiin kuin taksilla.

^Itse olet ämmä. Tämän todettuani voin jatkaa muihin aiheisiin!

En nyt tiedä että monelta täältä töistä pitäisi lähteä. HSL paukuttaa punaisella että JUNAT EI KULJE, KÄYTTÄKÄÄ BUSSIA, mutta reittiopas kertoo, että Espoon junat rullaa ihan normaalisti.
Ehkä riskillä lähden täältä normaaliin aikaan, ja sitten itken kohta Huopalahden asemalla kun en pääse muulla kotiin kuin taksilla.
Kannattaa varmuuden vuoksi lähteä nyt heti!

Back
Ylös Bottom