Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

onko hääppöstä

jos vertaa esim fatserin tai marapoy tuotteeseen

Minä 3n kyllä hirveästi suklaasta tykkää, ku siinä on niin hirveesti niitä kalorioita, saa nauttia monta olutta yhen levyn kalorioilla

onko hääppöstä

jos vertaa esim fatserin tai marapoy tuotteeseen

Minä 3n kyllä hirveästi suklaasta tykkää, ku siinä on niin hirveesti niitä kalorioita, saa nauttia monta olutta yhen levyn kalorioilla

Kyllä nää ennemmin syö kuin pois heittää.

Justiinsa syötin pikkuteinille yhden suklaalevyn kun alkoi 'parasta ennen'- päiväämärä lähestyä.

Olin levyn tainnut töistä lahjuksina saanut .

Veisin irmalle levyn suklaata, jos tietäisin minne. Mutta se vain tietää missä minä asun, ei toisinpäin.

Suklaan kohdalla ei ole sen päiväyksen kanssa niin nöpönuukaa.
Itse vedin joskus suklaakonvehteja joiden parasta ennen-päiväys oli ollut 4 vuotta takaperin.
Aivan hyvejä.

Pistän possun konepellille, jos se estäis jälkien jättämisen.

mutta eikös ne maaliviat olleet nokkapellissä, ei konepellissä

#käsilläreisiinlyöntiä

Itse laitoin tänään mopetiin uuden akun. Edellinen otti niin nokkiinsa. Ei tarvinnu kun unohtaa virrat päälle pariks viikoks. Ei etes CeeTEKillä lähteny virkoaan.

Vitun homo akku.

Kuumehan se nousi, eli sängyn pohjilla oltu tää päivä! Jei.

Sitä käsidesiä on tarkoitus käyttää ulkoisesti.

Tykkään sen mausta! :sneaky: r5ttttf555555 <- Kissa kirjoitti tuon. :LOL:

Veisin irmalle levyn suklaata, jos tietäisin minne. Mutta se vain tietää missä minä asun, ei toisinpäin.

No tämäpä oli mukavasti ajateltu. Etsi vaaleansinistä Fård-automobiilia, niin olet oikeassa paikassa.

Possun luota en nouda mitään sillä olen päättänyt, että stalkkaan jatkossa vaan vuoristosairaalassa. Olen liian vanha kentälle.

Back
Ylös Bottom