Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sadas punttisalikäynti tänä vuonna

Minulla lukema 87 ja nekin pääosin pikajumppia ilman mitään yritystä tai ideaa. Pohjanoteeraus taas moneen vuoteen, ilmankos on rapakunnossa. Helvetinmoinen kiire, stressi ja logistisesti järkevien salivaihtoehtojen puutteesta aiheutuva liiallinen ajankulutus salimatkoihin eivät ole hyvä yhdistelmä. Mikähän vittu tässä Espoossa on vikana, kun saleja on joka nurkalla mutta ei juuri yhtään sellaista jossa voisi oikeasti edes yrittää tehdä jotain hyödyllistä?

Perhanan flunssa yrittää väkisin päälle, vaikka oon imeskelly jo monta päivää sinkkiä ja käsidesiä. :ROFLMAO:

Perhanan flunssa yrittää väkisin päälle, vaikka oon imeskelly jo monta päivää sinkkiä ja käsidesiä. :ROFLMAO:
Jep, sitä odotellessa. Tytöllä on ollut tämän viikon aikana lieviä oireita. Saa nähä käykö niin että sillä menee taas noin ohi, ja sitte mulle tulee sellanen näppärä 3 viikon flunssa.

Jooh miehellä oli jo flunssa, kurkkukipu pahemmanlaatuista kuulemma, mutta kuumetta ei nouse. Sitten tietenki asiakkaat kaikki on flunssassa ja muutamat työkaverit olleet jo saikulla. Ja veikkailinki ku lomalta palasin töihin, ettei mun vastustuskyky oo sopeutunu yhtäkkisiin pöpömääriin mitä töissä liikkuu. Mut jatkan sinkin imeskelyä jos säikähyksellä selviäisi.

Hehe, minä oon käyny tänä vuonna kuntosalilla kuusi (6) kertaa. Eikä liikuntamäärät muutenkaa oo ollu mitenkään suuria. Eniten boulderointia ja joogaa näytti olevan. Silti liian vähän niitäkin.

Jooh miehellä oli jo flunssa, kurkkukipu pahemmanlaatuista kuulemma, mutta kuumetta ei nouse. Sitten tietenki asiakkaat kaikki on flunssassa ja muutamat työkaverit olleet jo saikulla. Ja veikkailinki ku lomalta palasin töihin, ettei mun vastustuskyky oo sopeutunu yhtäkkisiin pöpömääriin mitä töissä liikkuu. Mut jatkan sinkin imeskelyä jos säikähyksellä selviäisi.
Monet on sanonu, että nyt tuossa flunssassa on just kurkkukipu tosi pahana. Yksi mikä on varma on se, että vaikka tulisi millainen kurkkukipu, niin nieluviljelyyn en mene!

Ohohups, tulikos nukuttua... Vissiin kroppa ja mieli ollu kovilla kun heräsin 10:49 ja koisiin klo 24. Eipä täs, kaffetta nassuun ja työmaalla takas jo. Ihania nää päivystykset ja iltavuorot just enne vkoloppua. :coffee:

Mä en edes kehtaa sanos kuinka vähän oon treenannu. Tosin omaa vikaahan se vissiin on, kaikkihan sitä todistelee kuinka aina ehtii ja sit tylytetään kun ei muka ehdi. Ja kuinka oisit parempi kun vaan väkisin kävisit. Noh, kai se on parempi olla halveksittu läski kuin lataamossa. :unsure:

2018 top3 ulkoiluni ja liikuntani, päivissä laskettuna

yeah.webp

Back
Ylös Bottom